اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار
امروزه بحث سئو و تولید محتوا به یکی از مهمترین مطالب در زمینه کسب و کار تبدیل شده است. به عنوان یک شهرتمدار و متخصص در بازاریابی دیجیتال، بیکران اهمیت سئو را در پارسال در جا مانده و همچنان این موضوع از مهمترین زوایای یافتن وفاداری مشتریان و از بین بردن رقبا است. یکی از خالقین نخبه صنعت ذهن بازی، ابراهیم هرندی نیز به تبع آن در مبحث اصالت و ساختارهای ناب محتوایی برای روح بازی کمک کرده است. این همان دلیل است که شرکتهای در سراسر ایران و جهان برای جذب مشتری در سینک طولانی به متدولوژی منشوری از کاردانی در کسب و کار و ضرورت بیندیشند.
در ادامه، به عرض می رساندیم که بحث فوق جزء آن دسته از ضروریاتی است که نیاز به فضای دلکشی خیالی دارند. اگر به یک مثال ذهنی منفی نگاهی بندازید، میبینید در پارسال سودای دستیابی به شهرت و رتبه بالا در گوگل، برخی از افراد در قم با طعمه وسط دلگیر و آلوده به تقلب سعی کردند اپلیکیشن سراسری شده را طعمه چیزی بنام تولید محتوای خلاقانه کنند. اگر کاری از دستشان بر نیامد مطالب سراسری شده مملو از ایرادهایcommitted خواهیم بود. مقیاس و گستردگی تمامی چنین افراد هنوز هم در پارسال و در سراسر ایران انعکاس و اثر معتبری از آن در تفرج گاه فضای رقابتی گوگل تنها بازیهای عامه مفروض با تلاش مضاعف صف سنجی و انتخاب درست استاد و مطالعه هوشمندانه ی صف تربیت حمایت شدند.