اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

در یک دنیای دیجیتال، کسب و کارها باید با کفایت در فضای اینترنتی معرفیت داشته باشند. الگوریتم‌های موتورهای جستجو به آن اهمیت می‌دهند که چه وب‌سایت‌ها با چه محتوایی سایت‌هایی را ارجح olarak نشان دهند. از این رو، سازمان آموزش و فنی حرفه‌ای در سال ۱۴۰۴ با موضوع “ایران ماهر” و بر اساس توصیه مقام معظم رهبری با شعار “وفاق برای سرمایه گذاری” کار خود را آغاز کرده است. گفتگوی واحد جوان با یعقوب نماینده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در این خصوص، راه‌حل‌هایی را به ما معرفی کرد.

سه اصل مشارکت پذیری، تقاضا محوری و تنظیم گری شعار خوبی است. اما به تعمیم؛ چقدر این سیاست‌ها به مشکل یا مشکل‌های خاصی در حرفه آشنایی با فضای دیجیتال فراروگیری می‌کنند؟ به عنوان مثال؛ برخی از سازمان‌ها و صنوف، به مشکل ابتذال در فضای سوشال رسانه‌ای فرومی‌روند. یا اینکه مهارت لازم برای بهبود اعتماد به نفس در فضای دیجیتال را ندارند. در یک طرف این مشکلات، اگرچه این سازمان‌ها و صنوف کاری بر نمی‌دارند، اما تولید محتوای باکیفیت که یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌ها برای بهبود اعتماد به نفس در فضای دیجیتال است، را نیز نمی‌توانند انجام دهند. یک سوال اینجاست که چرا برخی از سازمان‌ها و صنوف در تولید محتوای باکیفیت و دستیابی به رسانه‌های اجتماعی با رویکرد درست، دچار مشکل هستند؟

تمام کاربرانی که هر دوی خانه و محل کارشان را با یکدیگر ارتباط‌دهی می‌کنند، می‌توانند در راحتی هرچه بیشتر در یک متخصص مورد پیش‌فرض و کارشناس مورد اعتماد بودن چه موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند؟ به راحتی قادر به کار فرما در مناسبت‌های مهم یا سایر فرصت‌های برترکاری می‌شوند. تا فرصتی داشته باشند، هر لحظه و هر جا بر اظهار نظر یا راهنمایی هم می‌توانند کاری کنند. به پشتکارشان اگر می‌اندیشید قطعا تجربه‌های کار میان خود را کامل‌تر و مفیدتر کرده‌اند. این راه و روشی ها از جمله مهمترین راه‌حل برای اغلب این مسایل است.

توسط nastoor.ir