سئو و تولید محتوا برای کسب و کارها یک رویکرد استراتژیک است که به آنها کمک میکند به گونهای شناخته شوند و برجسته شوند. لالیگای اسپانیا، یکی از مثالهای موفق در این زمینه است. در واقع، تیم بارسلونا با جلب توجه با تیمهای مطرح، ثابت کردهاست که چگونه کار اصلی کسب و کارها میتواند تأثیر مستقیمی بر ستاره شدن آنها داشته باشد. در این مقاله، به دلایل اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کارها میپردازیم و به تحلیل وجودگاههای مثبت و منفی آنها خواهیم پرداخت.
تولید محتوا، یک برنامۀ یکسره یا ایستا برای کسب و کارها نیست. بلکه میتواند یک جزء جدی در استراتژی بازارگرایی آنها باشد. همچنین، با تکنولوژی پیشرفته امروزی، تا حدودی در مرزهایِ ایجاد محتوا و استراتژی برخط متحد شدن است. بنابراین، شرکتها میتوانند از طریق وبسایتها، SOCIAL MEDIA ، و استراتژی های دیگری به تطبیق این ابزارها تا پاسخگویی به نیازهای بالقوه مشتریان، کمک کنند. در ایران با وجود تحریمها و مسایل economy که وجود دارد و باعث دریغ پایین میشود متخصصان و خلاقان را با حداقل دستمزد جذبکنند، تمامی شرکتها و کسب و کارها میتوانند از طریق Channels مختلف به محقق شدن هدفهای خود کمک کنند.
نتایج واقعی و تأثیرگذار سئو و تولید محتوا در کسب و کارها به شدت وابسته به نوع برنامۀ STRATEGY آنها و همچنین آثارِ ردپای خلاقیتها، خلاقیتهای مداوم، جدید برخی از موارد بیان شده است.
لالیگای اسپانیا؛ یک بازتاب شاهد این دست از اقدامات مثبت میباشد. هر چند پیش بینها آن را تفهیم میکنند اما باز هم اگر درایت کافی و شناخت درستی نسبت به نیازمندیها ی هدف داشته باشیم، بدون شک میتوانیم محصولات مفید و به روز برای مشتریان هدفمان ارائه کنیم.