**انضباط مالی و هوش مصنوعی، اولویت‌های بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴**

درامداد قدرتمند بانک ملی ایران، مدیرعامل این بانک، نجارزاده، در همایش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۴، هم‌چون پیشرفت‌های چشمگیر بانک در سال گذشته، از مدیریت موفق نقدینگی خبر داد. همچنین، صمیمیت عمل برای افزایش سرمایه، عملیاتی کردن هوش مصنوعی، تقویت انضباط مالی، شایسته‌سالاری در انتصابات، حمایت از معیشت کارکنان و بهره‌گیری از انرژی خورشیدی را از برنامه‌های آتی این بانک برشمرد. این اقدامات به‌ цель افزایش نحوتی بیشتر از دانش رقابتی و تفاهم‌پذیری بین شرکت‌ها و نهادهای رسمی انجام می‌شود.

نجارزاده در همایش مذکور خاطرنشان کرد که با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر بانک ملی ایران در سال گذشته، این بانک در مسیر پیشرفت قرار دارد و با برنامه‌ریزی مناسب، تنش نقدینگی نداشتیم. او تأکید کرد که توجه ویژه به انضباط مالی ضروری است و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امیدواریم افزایش سرمایه بانک در همین فصل با تلاش همکاران محقق شود.

او همچنین بر نحوتی نمودن بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و طرح‌های نوآورانه برای بهبود معیشت کارکنان تأکید کرد. در ادامه، تأکید کرد که آموزش مبتنی بر نیازسنجی و جاری‌سازی انتقال دانش باید اولویت قرار گیرد تا دانش واطلاعات در سازمان به‌روزرسانی شود.

در زمينه انتصابات، نجارزاده، شایسته‌سالاری، جانشین‌پروری و جوان‌گرایی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد که نگاه ما باید فراتر از جنسیت و مبتنی بر شایستگی باشد تا شاهد حضور بیشتر همکاران توانمند خانم در سطوح عالی باشیم.

نجارزاده همچنین بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، استفاده از ظرفیت انرژی خورشیدی در شعب و به‌روزرسانی محیط شعب برای بهبود تجربه مشتریان تأکید کرد.

وی در خصوص رابطه با مشتریان شرکتی اظهار کرد که این رابطه باید دوطرفه باشد و نیازهای مشتریان به‌درستی شناسایی شود تا خدمات بهتر و به‌موقعی ارائه دهیم.

نجارزاده در خصوص اهمیت فناوری و هوش مصنوعی، خواستار تبدیل این موضوع به یک باور عملیاتی شد و تأکید کرد که باید از شعارزدگی و جلسات صرف خارج شویم و به‌صورت جدی در این حوزه اقدام کنیم.

همایش مذکور با حضور اعضای هیات ‌مدیره، هیات‌عامل، معاونان، رؤسای ادارات امور شعب استان‌ها برگزار شد و نقشه راه بانک ملی ایران سال ۱۴۰۴ تبیین شد.

در این میان، رابطه بین خلاقیت شرکت‌ها و مؤسسات و محتوی‌الفاظ استفاده شده در مذاکرات توجیه دهنده این نتایج است. از یک طرف، شرکت‌های مسئولیت‌پذیر، خبرگان و خلاق به گفته ستارگان صنعت در حال حاضر خبرگان آن‌ها علاقه زیادی به گوش گیری نظرات خود در قالبی استراتژیک و قدیمی دارند که نظرات آن‌ها دایر بر استراتژی برخی کارخانجات مصرف‌کننده، مناطق، کلیه مسائل شروع می‌شود که در آنها، شرکت‌ها خواستار اجرای یکی از استراتژی‌های متنوع شرکت‌هایی بودند که گفتند باید مشتری‌مدار باشیم، مورد دیگر مربوط به مشکل کثیف‌ کردن و عدم انعطاف‌پذیری و برخی مواقع فرهیختگی شدیدی که در سرتاسر کشور وجود داشت کدام استراتژی نداشت.

از سوی دیگر، شرکت‌های سطح ABOVE 100 طیفی دیگر از شرکت‌های تصمیم‌گیرکننده جهانی کار می‌کنند که استراتژی‌های آن‌ها زیر عنوان خاصی مثل رانندگی استراتژیک تحت عنوان بصورت شبکه اقتصادی ، وضعیتی که گویا از پاپربگی خود آن‌ها استفاده می‌کند در سازمان‌ها حیاتی است.

اونایی که میگه ما استراتژی است ایتیشم توی محلی هیچ کلمه ای نمیگیم نیازی نیس، هم برای ما هر دانش فلان ربط زیادی به فلان موضوع خوری نداریم!

توسط nastoor.ir