از اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار همواره صحبت می شود. سئو به معنای بهینه سازی و підвищ کردن آگاهی جستجوکنندگان در موتورهای جستجو برای صفحات وب طراحی شده است و در حال حاضر یکی از جالب ترین رویکردهای بازاریابی اینترنتی است. به گفته طراحان سئو ممکن است از موضوعات بازاریابی به دام بخورد و سطح نویتی پایین نسبت به بازاریابی واقعی خود را نشان دهد.
تولید محتوا در واقع مهمترین و اثرگذارترین لایه رویش سئو در بازاریابی اینترنتی می باشد که تمام بخش های دیگری از محتوای موجود در وب سایت به هر عنوان مربوط به سئو نمی باشد و حصوله فعالیت های تولید محتوا هستند. دو خانه اصلی تولید محتوا شامل تولید محتوای صوتی و تولید محتوای تصویری هستند که هر کدام از این خانه ها خود دارای چند زیر شاخه و شاخه فرعی هستند.

علت کار کردن با محتوای صوتی راجب این است که شبکه های اجتماعی این محتوای صوتی را مقرون به صرفه تر از محتوای تصویری از نظر زمان استفاده کاربران تصور می کنند. بنابراین شبکه های اجتماعی از تولید کنندگان درخواست محتوای صوتی می کنند که فقط شامل سرفصل های مورد نظر تولید کننده باشند و از درج فیلتر های حذف افکت صوتی برای پایین آوردن مصرف هاردرورک برای کاربران استفاده شده باشد.

توسط nastoor.ir