اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار در ایران
در عصر دیجیتال، تمام کسب و کارها از اهمیت سئو و تولید محتوا در توجه مشتریان و رقابت با سایر کسب و کارها آگاه هستند. اما آیا این موضوع در ایران، به طور موثر لختی یافته و پیگیری می شود؟
دکتر صمد صحرائی، مشاور مجرب سئو و دیجیتال مارکتینگ می گوید: “تولید محتوای خبرساز و دارای کلیدواژه های مرتبط، خلاق و انعطافپذیر است. باید به محتوای خود، انسان نگاه کرد. وقت آن رسیده که به سئو، دیجیتال مارکتینگ، متن و جنبه های دیگر مسائل دیجیتال اهمیت بیشتر بخشیم.”
اما چه تأثیری تولید محتوا و سئو در یک کسب و کار میتواند داشته باشد؟ انتقال معنا و شرایط شرکت و خدمات آن را از طریق محتوا، بهبود شبیهسازیهایی از حالت واقعی و یا الگوریتمهای مالتوورس به کاربران، ارتقاء نام تجاری شرکت، ارتقای محصولات شرکت و افزایش حجم فروش یکی از این موارد است.
تولید محتوا در ایران با توجه به کیفیت پایین و کمبود تولید کنندگان محتوا، روندی هدف دار به اساس دارد. از این رو لازمه تقویت این مرحله از-process که با آموزش های مکرر در محرک های تند متوجه دلیل خوبی است.