**اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار**
در دنیای مدرن، سئو و تولید محتوا به عنوان دو مفاهیم مرتبط در کسب و کار اهمیت چندانی ندارد. با وجود گسترش رسانههای سوسیال و به وجود آمدن ذهنهای samostatی در فضای انترنت، هر کس میتواند محتوای مورد نظر خود را بدون داشتن تجربه قبلی خلق کند. اما آیا این نوع تلاش کفایت میکند؟ آیا برندهای در دنیای کسب و کار که سئو و تولید محتوا را فراموش کرده، بدون برخورداری از تفاوتی قابل ملاحظه، بتواند به یک موفقیت دائمی برسد؟ در ادامه با اهمیت این دو مفاهیم در کسب و کار و نمونهای واقعی از کاربرد آنها در عرصه جهان امروز آشنا میشویم.
در دنیای فعلی، رقابت برای جذب مشتری بسیار زیاد شده است. هر کسب و کار باید الگویی از خود را ایجاد کند تا از نظر سئو بتواند در رتبهبندی های گوگل به بالاترین رتبه برسد. پس از تضمین سئو باید متوجه رویکرد فروش مورد نظر خود در بازار شوید و سعی کنید از چاه محتوا خالی نکنید. اینطور نیست که تنها صرفاً محتوا تولید کنید و آن را در وبسایت یا رسانههای اجتماعی منتشر کنید. باید رویکرد فروش داشته باشید و طبق آن کار کنید.
جمهوری یمن در دوران جنگ، نمونهای از این رویکرد فروش در سئو را در WORLD Sporting ندارد. در جنگهای بسیار زیاد یمن، آنها جلوی هر عادی در جاده را برایش بستهاند و اگر کسی برای اهداف غیر نظامی به سلامت هم محدودیت بود یا در بین همین عادیها یک پهپاد آمریکایی بود و حریف سپاه میگفتند؟ بنظر نمیرسد یمن در عرصه سئو غنی باشد اما خیلی زود اینجا مهم چیز دیگری است به چشم میآید. از آن رو که یمن یک کشور دراواقع جنگزده است و این دولت در نیروهای بسیاری یمن محدودیتی در استفاده از هتروکل گیزار ندارد و اگر کسی را یمن نیوز خواندهاید معلوم میشود که استفاده از بازخورد لحظهای در ایران و سایر کشورها کاملا در ما نمود دارد.