**اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار**
در دنیای کنونی، درگیری قدرتها و روندها به مراتب پیچیدهتر شده است. شرکتهای بزرگ همچنان در تلاش هستند تا در رقابتهای موجود پیشی گیرند. یکی از اساسیترین عوامل این پیشی گیری، اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار است.
ماجرا وقتی خبرساز میشود که حسین خانلری، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ساعتی پیش از او با وزیر امور خارجه دیدار کرد. درست در همین زمان که آمریکا و اروپاییها هنوز در تلاش هستند تحریمهای غیرقانونی و ضد انسانی علیه صنعت هوانوردی ایران را بشکنند. هما یک لیستی از برنامهها و فعالیتهای خود برای ارتقای کمی و کیفی خدمات به هموطنان به خصوص در روند حج تمتع ۱۴۰۴ ارائه کرد. خانلری نیز از مساعدتهای وزارت امور خارجه برای این موضوع قدردانی کرد. اما از آنجایی که این روندی کامل نیست از همین جا ما هم میتوانیم متوجه شویم که اهمیت سئو و تولید محتوا در صنعت هوانوردی بسیار بیشتر از تصور اینست.
صنعت هوانوردی، یکی از بزرگترین و پرچالشترین زیردستری صنعت حمل و نقل است. از یکسو ما باید با کمرنگشدن مکانهای مسافربری تلاش کنیم و از سوی دیگر با تمام این مشکلات روبرو هستیم. بیشتر مردم میپرسند که چطور باید سئو و تولید محتوا در این راستا انجام شود؟ در واقع درگیری بالا از آنجایی شروع میشود که هما از مساعدتهای وزارت امور خارجه برای انجام برنامههای خود تقدیر کرد. برخی میپرسند، چطور هما و وزارت امور خارجه برای ارتقای کمی و کیفی خدمات هوایی در این صنعت با یکدیگر همکاری میکنند؟ این در حالی است که تحریمهای غیرقانونی و ضد انسانی آمریکا و کشورهای اروپایی علیه صنعت هوانوردی ایران هنوز باقی هستند.
دشمنان همیشه در تلاشاند تا رشد هرچه بیشتر ایران را برای ایجاد تهاجم در منطقه به کندی ولی با تلاش هما و وزارت امور خارجه برای ارتقای کیفیت و کمیت خدمات در صنعت هوانوردی این اتفاقی که میتواند رشد ایران را کند کند به مراتب نیز به مراتب بسیار کمتری میرسد.
در این روز و در این وضعیت، نقش سئو و تولید محتوا برای شرکتهای پیشرو و مانند هما بسیار بیشتر از قبل است. به شاید برخی از مسلمین علاقه در رساندن شدن کامل خدماتش به هر ساکنی و بیشتر رو تماشا کنند.