ازدحام در فرودگاه کپنهاگ پس از آتشسوزی موتور هواپیمای دلتا
ایرلاین دلتا متاسفانه در روز جمعه در حین پیاده کردن مسافران به دلایل کمبود پرسنل، سیستم خروج هواپیما را بسیار کند کرده و خسارتهای شغلی زیادی را به مسافران آن هواپیما وارد کرد.
جالب است که دلتا اکثر هواپیماهای کابینگردان را استخدامی شده که مامور خروج اضطراری دارند و ایآیآر بتاضر کل کابین گِرِدان آنها را در فرودگاههای سوار کرده و آنها را با عنوان «ناوبری کننده» استخدام میکند.
طراحی خروجی اضطراری در هواپیما به افرادی مثل اپراتورهای خروجی، مساعد کنندههای کمکها، کابین پیاده»، «هایلوتر»، و اپراتورهای اعلام درمانی نیاز دارد.
همچنین، «پیش گامها»، «پرسنل اطلاعات فرودگاه» و پرسنل «سیستم ناوبری ایمنی»، «اخبار هوا»، «مساعد کنندگان»، «کاربران ناوبری»، «نقشه بانی» و «پایش کردن» به صورت تکی اقدام به خروج هواپیما میکنند. بریده بالها و ناوبری کنندگان هواپیما نیز به سیستم خروج اضطراری نیاز دارند.