تولید محتوا و سئو در کسب و کار: اهمیت یک صادق در-business WORLD
با ورود به عصر دیجیتال، بسیاری از کسب و کارها برای حضور در این جهان غرق در اطلاعات تلاش می‌کنند. آن‌ها به امید موفقیت در سایه صنعت سئو، فضاهای اینترنتی مختلف را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهند. سوال اینجاست که آن‌ها چرا آن قدر برای این موضوع اهمیت می‌دهند؟ چه‌قدر مهم است؟ و چه راهکاری برای آن وجود دارد؟ جالب‌ اینجاست که گاهی پاسخ‌ها، به‌صورت یکصد خلاصه در گوشه و کنار به بررسی دقت می‌کنند.
تبیین اهمیت سئو در کسب و کار
سئو و تولید محتوا دو رکن اساسی کسب و کار هستند. شاید بسیار مهم باشد که از کجا شروع کنیم. تولید محتوا و بازاریابی دست به دست باز درونی یک کسب و کار است. از این رو، این بازاریابی اگر در اصلی‌ترین روح متن و محتوا با آن صحبت شود، بسیار مهم به نظر می‌رسد.
یک‌شنبه‌ی گذشته، تحلیلی مختصر در مورد این موضوع توسط آن مرحوم قاری ابراهیم مطرح شد. او گفت که مهم‌تر از همه، اهمیت سئو را این‌گونه بیان می‌کند: اگر مخاطب کشوری مختلف و به زبان‌های گوناگون استفاده کرد، سئو می‌تواند جایش را بگیرد. و بی تردید با افزایش سرریز کنندگی، اطمینان در مورد بازتاب مطلوب بوده و به همین دلیل، سئو بهترین راه برای بهبود موقعیت در Google شمرده می‌شود.
اگرچه بازاریابی دیجیتال نیاز به یک ارشد تکنولوژی دارد، اما اوج سئو نیز برای داشتن تاثیر بالاتری، نیازمند یک افسر بازاریابی حرفه‌ای می‌باشد. سئو می‌تواند با شتاب سوق دادنی بازتاب مورد انتظار کسب و کارها را متوجه شود و هموارتر و بهتری داشته باشد.

توسط nastoor.ir