بیدارباش پلیس رانندگی: بن PLATFORM برای تمدید عمر Motorway؛ راهکارهای امن‌تر برای سفرimiters را گنجانده است

بر اساس گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سر سمتاهپ Artuh در نخستین همایش تصب پلیس راهور در سال 1404 اظهار داشت: ما اگر در سال 1404 بخواهیم مثل سال 1403 باشیم در واقع حرکت رو به جلو و پویایی را از پلیس گرفته‌ایم پس در نتیجه باید جنس و عملکرد کار پلیس بر اساس معماری پلیس با سال قبل متفاوت باشد.

وی اظهار داشت: وقتی از پویش “نه به تصادف” صحبت می‌کنیم یعنی باید تمامی عوامل دخیل در تصادف را در نظر بگیریم، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم رعایت فاصله طولی از جمله مسائل مهمی است که باید در این پویش به آن دقت کرد.

رادان گفت: البته باید بپذیریم برخی از خودروهای ما ارابه مرگ است، نمونه آن اتوبوسی که در ایام نوروز در کرمان واژگون شد و 14 نفر در آن کشته شدند؛ اتوبوس‌های ما باید بر اساس نوع پیمایش کشور ما باشد و اگر قرار است پیمایش زیادی داشته باشد باید ستون‌های محکمی داشته باشد.

فرماندهکل انتظامی اظهار داشت: انضباط در شهر نمایش انضباط در جاده است، در شهر اگر انضباط حاکم باشد در جاده هم فرد منظم است، امسال باید در انضباط شهری بسیار فعال باشیم و دستگاه‌های مسئول را هم پای کار بیاوریم.

وی اظهار داشت: برخی اوقات ما دلسوزی می‌کنیم برای بی‌انضباطی و کشته! وقتی یک موتورسیکلت از لاین مخالف و سرعت غیرمجاز حرکت می‌کند و برخی برای آن دلسوزی می‌کنند در واقع تلاش می‌کنند تا آن فرد فوت کند و یک شهر بی‌انضباط داشته باشیم.

رادان اظهار داشت: برآورد ما این است که 10 درصد از رانندگان متخلفین تخلفات حادثه‌ساز هستند، آیا باید اجازه دهیم که 10 درصد اراده خودشان را به 90 درصد دیگر تحمیل کنند؟!

وی اظهار داشت: بیشترین فوتی‌های تصادفات در شهرها یا راکبین موتورسیکلت سواران هستند و یا عابرین پیاده! به همین منظور باید امسال انضباط شهر در اولویت قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: کمک بخش خصوصی برای به کنترل درآمدن ترددها و تخلفات را شخص رئیس جمهور هم موافقت کردند و باید از همین امروز طرح نوسازی دوربین‌ها و تکمیل این دوربین‌ها را انجام دهیم، مسئله دوربین‌ها به کاهش تخلفات و تصادفات و درنهایت کاهش جان‌باختگان و مصدومان تصادفات منتهی می‌شود.

رادان با اشاره به طرح “خودروی متصل” گفت: باید جدا از خودروهای عمومی این طرح را برای خودروهای شخصی (نوشماره و تعویض پلاکی) هم اجرا کنیم.

اردهر به اهمیت ارتقای فرهنگ رانندگی تأکید کرد و گفت: کم کم باید توسعه فرهنگ رانندگی را در کشورمان شروع کنیم.

توسط nastoor.ir