**اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار**
در دنیای آنلاین و اطلاعرسانی، کسب و کارها همیشه در تلاش هستند تا به عنوان یک برند شناخته شوند و مشتریان خود را در دست بگیرند. در این شنبه، روزنامهٔ ایران به قلم مجید شکری پیرامون اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار مینویسد. در این مطلب میگوید که تولید محتوا در روزهای کنونی، جنبهٔ حیاتی برای برقراری ارتباط با مشتریان و معرفی کسب و کارها به تعاملکنندگانِ آنلاین شور زندگی دنیا میباشد. سئو یک مطلوبیت در این راستا بشمار میرود.
به گفته خبرگزاری ایران، سئو روش صعود محتوا بر اینترنت است، که قرار گرفتن یک صفحه در رتبههای بالای موتورهای جستجو como مانند آنمارکت کمک به قرار گرفتن برترین برند در سراسر اینترنتی به صورت شناخته شده در بالاترین برندهای این امر جهان را مضاف مینماید.
علاوه بر این، تولید محتوا در کنار سئو، یعنی تکمیل کردن و پربار بودن موجودیت برندها، با هدف جذب مخاطب، آشنایی بیشتر با مشتریان هدف و افزایش فروشها، یک مورد مورد نیاز کارخانجاتِ برند بزرگ را نمیدهد.
**پیشنهاد راهکارهای عملی**
1. تولید محتوای قدرتمند را تمرکز خود کنید، چرا که محتوای قدرتمند باعث میشود تا سئو بهتر شود.
2. استراتژی سئو را سفارشی کنید و آن را با برند خود تطبیق دهید.
3. با ترکیب محتوای قدرتمند و سئو، به رشد آینده ثابت برند خود امیدبسته باشید.
4. اتوماسیون روابط عمومی، یک شرایط حتمی محسوب میشود.