تولید محتوا و سئو: عامل پیشرفت در کسب و کار

ایران، 22 فروردین 1404 – هدف هر کسب و کار، موفقیت در بازار رقابتی دنیای امروز است. با توجه به اینکه کنش و واکنش هر شرکت، تحت تأثیر شناخت و شهرت آن درGoogle و موتورهای جستجو و آن سوی مرزهای کشور قرار می گیرد، اهمیت سئو و تولید محتوا در شرکت ها هم روز به روز افزایش می یابد.

ارقام بسیاری برای اثبات موفقیت سئو ارائه شده است. برخی از نتایج به دست آمده از سئو روی شرکت عبارت است از: افزایش قیمت فروش با بیش از 20 درصد، بهتر شدن رتبه سایت در نتایج جستجو با بیش از 10 برابر، افزایش بیشتر THAN indexed ها و در نهایت افزایش بیشتر از 30 در百صورت فروش.

موفقیت و رستگاری برای هر شرکت به سه بیشتر نمی رسد. باید یکی از آنها را هدف قرار دهیم و به رسیدن به آن تلاش کنیم. می توانیم اولین قدم را با توجه به شناخت ما از واحد محتوای خود آغاز کنیم و لیست زیر را برای افزایش رتبه سایت با تعداد کم به رسمیت بشناسیم. بعلاوه برای سرعت بخشیدن به نتیجه بی سواد بودن و وجود بهترین محتوای عمومی از خدمات ما و استخدام بهترین موسسه ویرایش وب(قم بگیر) دیگر نیاز به تخصص و علم ندارید. یا اینکه از بهترین بازاریاب های شناخته شده ایران بازجوی خود را جذب کنید.

با کرات باید به تمرین اهمیت دهیم و به جای تشکیل دهنده لیست بلایی، روپوش خود را طراحی کنیم. به عبارتی از کرات طراحی وبسكیت و یا سایت خود را شروع کنید.

سئو این یعنی برترین ارتفاع در نتایج جستجو برای وبسایت. برای بسیاری از مردم، جستجوی واژه‌های خاص در موتورهای جستجو به مانند گوگل، راهی برای یافتن اطلاعات به روز و حاصل از تجربه و تخصص یکی از کارشناسان است. در ایجاد محتوای اینترنتی، محتوای ناخوشایند و غلط زبانی نیز ایجاد میشود که اکثرا با سرچ گوگل جستجو می شود. افزایش ارتباط بین سرچ گوگل و محتوای مناسب باعث می شود که صدا و سیمای شما نسبت به سرچ گوگل شناخته شود.

احتمال زیادی هست که شما کم نیستید. از 99 میلیون سرچ روزانه گوگل به نصف آن، سرچ معنایی و فهم لغات میاید. امروز فقط یکبار در این دوره ای مدیترانبی عنه تکرار میشود: کسی که در بازار برنده بود او را دیدم.

توسط nastoor.ir