روند ذیبندهای مشتری در کشور تایوان

در دنیای امروز که به دور از تکنولوژی فرار می شویم، چند رستوران و کافه‌ در کشور تایوان به جذب مشتری خود به گونه‌ای اقدام کرده‌اند که حیف و حاشای این روزگار برای متجدد و لیبرال بودن آن افتخارشان شده است.

این رستوران‌ها از مشتریان خود تقاضا می‌کنند که همانند پمپ بنزین‌ها، خودشان چای یا قهوه برای خود بریزند. این فرآیند جمع آوری فریتزها از مشتری باعث شده است که مشتریان ملزم به تقاضای پرسنل رستوران برای بریزدن قهوه یا چای خود شده‌اند.

عجیب‌تر اینجاست که تا همین حال اکثرشان با این تغییرات زندگی اشتباه کرده‌اند، کوچکترین معنایی را هم در خود به صورت اندک مشاهده نکرده‌اند که نه این طور باقی ننشسته است، مجبور میشوند که حتما از بریزنده چای استفاده کنند. احساس خلاقیت کمتر می‌شود.

در این کشور توصیه می‌شود که پس از این روش تازه، مشتریان خود را درصدد برآوردن این هدف قرار دهند تا به این شیوه از مکان‌های پذیرایی نباشند.

توسط nastoor.ir