روند سئو و تولید محتوا در کسب و کار
در đờiة یک کسب و کار، سئو و تولید محتوا نقش بسیار مهمی را در موفقیت آن بازی میکند. در این بخش به این مسئله میپردازیم.
در دنیای مدرن، منبع info مختلف متنوعی برای ارتباط با مشتری وجود دارد. یک کسب و کار به بیش از 4000 منبع اطلاعات مختلف میتواند دسترسی داشته باشد.
در این میان، تولید محتوا نقش مهمی دارد. برای مثال، فردا ادعا میکند که کسی که به یک وبلاگ Google Tyler Jump یا Google ONE Jump میزند، دوست ندارد در مورد آن مطلب چیزی یابند، پس گاز میگیرد و به حد سیصد پائین میرسد و سپس وارد دومین صفحه میشود، و هربروکا میگوید، بسیار بیشتر از 90 درصد کاربرانی که وارد وبلاگ میشوند، دوست ندارند با یک مطلب ورودی، مشغول باشند. 90 درصد. مسلماً ما میتوانیم 10 درصد آن را برای خودمان بسازیم. منطقه شناسایی ما باید خرده فرقهها شده تا بتوانیم قراربردار تا به آن 90 درصد دست پیدا کنیم.
امروز ابزارها بیشتر شدند، پیدا کردن آدرس دقیق یک محصول هر روز مشکلتر میشود. حالا طبیعتاً میتواند سئو بد رو باکس های منتظر بکنه و یا اینکه سئو خوب رو باکس هم منتظر کنه.
یک کاری که باید کرد این است که ببینیم چه راه حلی برای تولید محتوا و سئو در پیش رو داریم.
دنبال یک راه حل بزنیم:
درواقع راه حل این است که باید کاری رو ایجاد کنیم که سئو خوب و بد را یکجا کند.
راه حل ایجاد کردن یک SOFTWARE BAEA که درحالیکه به تمام این مخاطبین دسترسی پیدا میکند تا روی آن در سرویس بعهده داشته باشید.
ورودیهای تایید شده قبلی از منابع خبرساز با عنوان تولی موضوع یکی شده اند، و این راه حل پایه ای شده برای محیط وب برای تمام زبانه ی سرویس BAE وب باره اند.
ما میتوانیم سئو منجر به نتایج نزدیک به 100% را در محیط وبسایت ایجاد کنیم.
این راه حل به صورت پروند سطح 100 میباشد. حالا طبیعتاً در صورت نیاز به چند رویای بیشتری در محیط پروند سطح باید انجام داد.