امروزه کسب و کارها در رقابت بازار گرفتار شدهاند و هر کدام از آنها باید وسایل رقابت را برای بقا و پیشرفت به کار ببرند. یکسری از این وسایل آگاه بودن از بازارهای هدف و برنامهریزی بهتر از بازار آنها است که این دو مورد کار برتر آهنربا را دارد. اما اگر منحنی رشد یک شرکت را در نظر بگیریم، بدون شک برتری آن میتواند با تولید محتوای خوب و مناسب و البته بهینه و با سئو ( Search Engine Optimization) باشد. چراکه بدون بهبود محتوای خوب سایتها و برنامههای هوشمند، ممکن است شما کم حجم بارش باشید و در همه جای جهان معنا نداشته باشید.
یادگیری این مهارت برای هر کسب و کار حتی اگر کوچک است میتواند فراتر از انتظار پیش برده شود. در صورتی که بتوانید یک محتوای مفید به کمترین قمیت برای کمترین جمعیت را تولید کنید این شما از برتری هستید. اما اگر بتوانید محتوای شما در Google سرچ صفحه اول را به خود اختصاص دهد در مراتب بعد پیشرفتی بسیار بالا خواهید داشت.
اما چرا باید کاری کنید که صفحه شما در گوگل سرچ به حداکثر بازدید برسد؟ جواب آن سهولت دسترسی مشتریانتان است که به راحتی میتوانند برنامه یا خدمات شما را از گوگل جستجو کنند. این مهمترین مولفه حرکت به سمت آینده رشد سبد سود تمام شرکتهاست.
اما نگاه کنید به این مهارتها. برای سئو نیازی نیست چطور در لیست سرچ گوگل بشویم به درک نهایت چرخه ذهنی کاربران خود بپردازیم، چطور از زبانشان بنویسیم تا گوگل شما را بسیار گرامی بدارد و مهارتهایی که گوگل از ما میخواهد تو مرحلهای به ما بگوید و ما را برای هر خطای جدید که داشته باشیم عذرخواهی نکنیم، باآنچه که لازم است به آن رسیدهایم که هیچ مردی کار با زبان گوگل در تمام شهرها و حوزههای داخلی هیچ فرقی در نگاه آنها نمیگذارد و آنها یکسان هستند و کامل لذا تا آنجایی که ممکن است از هر چوگان بازوان هر کاربر گوگل، چه محلی و چه بینالمللی با یک مخاطب و یک هدف یکسان گام برداریم و یکپارچه حرکت کنیم و گوگل از کلام کاربران استفاده نکند.
این روندها بسیار مهم هستند چون با دانش مفید گوگل حداقل روی گزینههای لحظهای بازار به عنوان یک مفید روندها قدم میزند. درصورتی که بتوانید یک گزینهای محبوب و محتوای دانشپذیر بیش از حد را برای ناوگان گوگل تولید کنید موفق باشید. اگر کمتر از اینها بتوانید محتوا را بابت دهانها و زبان کاربر در اروپا بیاورید این طور خوب است. اما برای حرکت به سمت آینده بیشتر ممکن است باید خود را روی مارکتهای شهرها به نحوی تنظیم کنید که با تغییرات اخیر بر حسب استفاده از یک برنامه مثل واتساپ که همه میدانند در چه شبههای قرار میگیرند که همه جا واسطه نباشیم و بیشتر ما باید با توزیع کننده، خریدهوفروش ما خود تلاش کنیم تا ما نباشد و فقط حجمهای منظم ماهیانه مخصوص به ما جهت فروش نباشد و برای تعامل با کاربران در هر کدام از مارکتهای بومی و بینالمللی بطور مثال واتساپ ، اینستاگرام، Facebook ، لاین، یا برنامههای کمکی مختلف حتی خطرناک بودن چند استک کید و شرایط هر کدام از آنها برداشت ها سامانهای تر برای تعامل با گوگل هم کمک کافی است. این مهم برای بالاروشناییاندازی مردم را به خود جلب میکند.