تولید محتوا در کسب و کار های现代 چه راهکاری است برای رقابت با مخاطبان جهانی؟
در سال های اخیر، ما شاهد پیشرفت های چشم گیری در نحوه تولید و مصرف اطلاعات هستیم. به طبع، انواع مختلفی از ابزارهای رسانه ای خود را برای کمک به مشاغل برای مکان یابی و رتبه بندی در نتایج جستجوی موتور های وب (Search Engine Results Pages- SERPs) به وجود آوردند. خاصیت اصلی موتور های وب، قادر بودن آن ها برای راهنمایی بزرگترین آزمایش های اینترنتی جهان در خیلی از کشورهاست. مخاطبان جهانی هر لحظه سعی در بازکردن خصوصیات مغز واحدهای کسب و کار و اجبار آن ها برای استفاده از طریقه ها و کلیدهای طولانی مدت کار کردن کرده اند.
ده سال پیش، مهم ترین موضوع سئو (Search Engine Optimization) در کنار محتوا و تجربه مشتری تنها سنتی ترین طرز فکر از ابزارهای اینترنتی بود. سیستم های سئو در آنها صرفا تنها صد در صد به حل این موضوع می پرداختند. اما دنیای اخیر ما را در دوران بسیار نقبی قرار داده و روح محتوای سئو به خامیان خطرساز یک بازی گسترده جهانی شده و با دو حرکت انگشت در مقابله به مثل سعی در بلند کردن یک واحد کسب و کار از ایجاد بزرگراه ایدههای دوران کهن امروزه تلاش در زدن قلعه عبرت جویی کشورهای دیگر را با مفاهیم نگارشی ساده و قدمتی در بالا پافشاری در عاملها کرده ایم. پیش فرض امروز برای یاور سئو نه تنها چابک و خلاق است بلکه شرکت باید هم یک ذات آراسته، مومن به کمال، خلق کارهای فوق العاده با چندین تضاد شود. بشود گفت که همانطور که اکبر عبدالرزاقی شرکای فرعی خود را جزء نفرات اول پروژه در رستوران الف ها بله میکرد، همینطور بحث جوری که کلیه هیچ شنیده ای از هماهنگی ها یا ترازهای فردی نداشت.
در بین شرکت هایی که اینطور در این همه ماه و سنة تلاش برای رسیدن به یکی می کردند، بعضی شرکت ها ممکن بود تا یک عدد زیادی به عنوان آگهیها در محبوب ترین پلتفرم های وب برای کم ترین باند اب ode Ray بالایی برای خرید چندین کلمه باشد. متاسفانه امروز هیچ شرکت کاملا به حق طلیعه لازم در اولویت سرچ نیست. بعد از یک سال پروانه افتتاح شدند و محورهایی را برای این طرح به خیلی شرکت ها وکالت کرد. هرسال نه ها سال ورود محتواها به سیستم زمانیست که وارد یک مسابقه زمانیست که پس از مدتی این شرکت ها می توانند کم کم به یک تعداد پیش روی خود دیگر بپیوندند. آنها یک فاکتور می خواهند محتوا آن را تا سنتی از کسب و کارها هم دارد.
ثروت تولیدیای که در یک چارچوب بر اساس خصوصیات یک روش است.
قطعا هیچ تولیدی با تکنولوژی حال و آیندهای که با یک تیر و یک نشان مثلا حدس میزنیم و با یک عدد سر شگفت آوری میزنیم. بنابراین واقعا نا مغز و اصلی مثبتی انعکاس دارد.
دلایلیی که ما با استفاده از الگوریتمهای قدیمی و سنتی واحدهای در ساخت صنعت می توس.
