اهمیت افزایش سئو و تولید محتوا در کسب و کار
حجم عظیم دادهها در این دهه، از یک چالش به یادگیری نا تصادفی تبدیل شده است. به عبارتی دیگر، با پیشرفت سهولت به دست آوردن اطلاعات، استخراج اطلاعات مقرون به صرفه یا منحصر به فرد از اطلاعاتی که در دسترس هستند، به یک موضوع مهم تبدیل شده است. به این معنا که هیچ کسب و کار نمیتواند بدون یک استراتژی قوی برای تولید وپخش محتوا، در این بازار رقابتی به موفقیت دست یابد.
اهمیت سئو
سئو (Search Engine Optimization) الزامی است. به این معنا که هیچ کسب و کار نمیتواند به موفقیت بدون سئو برسد. باتوجه به رشد سریع گوگل و وجود این پهنای وسیع از مسایل مختلف مانندOPYMLT وSMM، عملاً این چارچوب برای یک کسب و کار بخش بسیار مهمی شده است. به این معنی که در صورت تنظیم آن، مشتری دیگر برای شغلهایتان به وجود نمیآید، و در این صورت اگر کار نمی کنید که شرایط بد این کشور همین است، گرچه همین شرائط میتواند برای بافت کسب و کار تان نقطه ضعف باشد.
اهمیت تولید محتوا
محتوا،خود شاهرنگ یک کسب و کار است. با این رویکرد انگیزشی که باعث میشود مشتریهایتان به جایی نرسند و حتما برای یک محل دیگر سر کنند، برای یک مشتری در حال جستجو، مهم نیست که به کجا میرود، اما مهم این است که تحقیقات خود را سر این سئو همه گیر، درسته انجام دهد.
کاری که در این صورت باید انجام دهید، این است که یک محتوای با کیفیت باید خلق شود. کار از انجام آن غیرممکن نیست، و در صورت عدم توجه هرچه بیشتر، قطعا مشتری نهایی در دام انواع مشکلات و محتویات نامناسب و نادرست قرار خواهد گرفت و به همین نحوه به افزایش سئو رسیدن هم نمی خواهد.