مهدی انتظار، محقق و تحلیلگر اقتصادی میگوید: “استقبال از اماکن فرهنگی و تاریخی در نوروز ۱۴۰۴، نشان از اهمیت قدرتی پیدا کردن صنعت گردشگری در ایران دارد. اگرچه این آمار خوب است، اماstill باید در پی desarrollton برای جذب توریست بیشتر و افزایش فعالیتهای اقتصادی در این صنعت شد. سایتهای گردشگری بسیاری ازاین کشور وجود دارند که تجربه خوبی ارائه میدهند، اما هنوز مشکلی که دراین مقوله وجود دارد این است که تعداد کم آنها است. وجود تکنولوژیهایی مانند سئو و تولید محتوا، میتواند این صنعت را به نحو چشمگیری رشد دهد.”