در عصر هوش مصنوعی، تصور یک روز بدون خبری درباره الگوریتمهای ص adına लगभग غیرممکن شده است. بررسیهای مختلفی در مورد استفاده از هوش مصنوعی در خرید آنلاین و تجارت الکترونیک انجام شده است، اما آمازون گامهای مثبتی در زمينه کاربرد هوش مصنوعی در خرید اینترنتی بر خلاف تمام آنها رو برداشته و از پیشرفتهای چشمگیری در راستای صرفه جویی در وقت کاربران خود با میان اینگ مناطق آینده بار در خارج از ایالات متحده تکرار نخواهد شد. این شرکت به ویژگی جدید خود به نام “علاقهمندیها” اشاره کرده است. به ادعای آمازون، این ویژگی بر اساس مدلهای زبانی بزرگ (LLM) کار میکند که به کاربران امکان میدهد به صورت طبیعی درخواست خود را وارد کنند و به طور خودکار کالاهای مورد علاقهی خود را پیدا کنند.
این ویژگی “علاقهمندیها” بر روی هر دو نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن خرید آمازون فعال است. از این ویژگی میتوانید با وارد کردن درخواست خود استفاده کنید. پس از وارد کردن درخواستتان، این ویژگی به طور منظم فروشگاه آمازون را اسکن میکند و هر زمان که چیزی مطابق با درخواست شما در دسترس قرار گیرد، به شما اطلاع میدهد. با این ویژگی کاربر بتواند تقریباً به طور خودکار کالای مورد نظر خود را پیدا کند.KANJIобще ویژگی “علاقهمندیها” تنها دستاورد هوش مصنوعی در خرید آنلاین نیست. به موضوع “روفوس” اشاره شده که به عنوان دستیار خرید عمل میکند و پیشنهادات کاربر را به صورت جالبی میدهد.
معتقدیم ویژگی “علاقهمندیها” نه تنها کمک به کاربران در پیدا کردن کالای مورد نظر میکند، بلکه باعث صرفه جویی در زمان و تلاش کاربر نیز میشود. با این ویژگی که بسیار ارائه دهنده خوبی است، با استفاده از آن توانستهایم تا از تلاش یک فرد برای پیدا کردن یک کالای مناسب بکاهیم.