**اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار و اهمیت فهم آن در جوامع برخط**
تولید محتوا و سئو مورد توجه بسیاری از کسب و کارها در فضای آنلاین قرار دارد. چرا که در این راستا میتوانند در مقابله با رقبا و گسترش حضور خود در اینترنت کامیاب باشند. اما نیاز است تا بیشتر از آن، سئو را بدانیم و چگونه با تولید محتوا، آگاهانه قدم برداریم.
یکی از پدرهایی که اهمیت سئو و تولید محتوا را به خوبی درک کردهاند، فردی بود که در برنامه تلویزیونی محفل، با حضور پسر و دخترش آیاتی از قرآن را تلاوت کردند. این پدر خوب به خوبی نشان داد که وقتی در مباحث تخصصی مانند سئو، چگونگی گسترش اهمیت آن را درک داریم، هم از خودمان و هم از اطرافیانمان، محصول ارزشمند بسازیم.
**اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار چیست؟**
سئو یعنی Search Engine Optimization، که به انجام اصلاحاتی در وبسایت خود با رویکرد به موتورهای جستجو (جستجوگرهای وب) و به حداقل رساندن اثر Competition (رقابت) های ضمنی دیگری نظیر باز بودن یا بسته بودن آدرس و استفاده از قابلیتهای سفارشی سازی Result (در مورد موتورهای جستجو و در زمینه دامنه و URL) بر روی انگاه های **Nofollow**، صفحات ظاهری، محتوا و اچتیامال دستی را میتوان نام برد.
سئو به حداقل رساندن اثر رقابت زمینهای (با رقبا با برند و ایراد در نهادینه کردن نام یک برند در اینترنت) را اشاره میکند و مهم است که یک کسب و کار با زیرساختهای قدرتمند به چه معنا است و چگونه است که تحت حمایت کافی خود میتوان با رقبای خود، رقابت کرد. برای داشته باشید که سه مطلب اصلی، صادق بودن، خلوص دسترسی و فوریتدهی در ویکیپدیا مهم هستند.