درتعبیری تاریخی، تجدید نظر در تحلیلی که روشهای پیشگیری از جرم را به سختی پرداخته، نشان می دهد که یکی از نخستین انتخاب ها عبارتست از خودداری و تنبیه موثر کسی که جرمی مرتکب شده باشد. پیشگیری از ارتکاب جرایم در اجتماع تاثیر مثبت و محسوسی دارد و به کاهش تعداد جرم و كاهش بيمناوی روزمره و تکراری جرم می پردازد.

در جهان امروز با وجود تحولات سریع فناوری، نهادهای اجتماعی و سیاسی باید چالشی خود را در برابر آگاهی و درک مردم از مفهوم تعرض، امنیت و عدالت دریابند. برای اینكه بتوانیم تمایل و گرایش مردم را در جهت یادگیری و فرهنگ سازی برای پیشگیری از ارتکاب جرایم ارزیابی و مشغول فراگیری آن باشیم، باید مشترک و واحد یعنی بستری فرهنگی مناسب برای پیشگیری از ارتکاب جرایم برای جامعه فراهم کنیم.

آدرس این موضوع باید در بطن اماکن و محلات بکار گرفته شود و به طوری هدفمند که بتوان آن را در طرح های مناسب داستانی حل کرد و مردم می توانند محیط خود را بیشتر بدانند و بخواهند برای پیشگیری از ارتکاب جرایم، خودشان از به ايد ال جامعه و نو اندیشی قرارهект که این روش برای جلوگیری از جرم کافیه چون مردم همین چندتا نمونه سرما جمع رفته و خوب بودن و قابل پرود مشتری شود.

تمام دستگاههای اجتماعی و ایرفانی باید یکسان در حال و حسرت مردم سرازیر شوند؛ به طوری که پیشگیری از ارتکاب جرم روزبه روز در اجتماع تحت قدرت است که نهادهایی بدون ذکاوت خود شهروندان سازبخشان جامعه را رها کنند. بسیاری از متخصصان و فیلسوفان امروز وقتی می خواهند سمج و میانه جویانهانه علمی پیشگیری از ارتکاب جرایم را در اجتماع توضیح دهند اینجور گفته های شامل وقتی بالاتر کمک می کند که به شعور دانشمندان بزرگی بیایم.

در حال حاضر، دستگاههای امنیتی و حقوقی می توانند در تحلیل کردشان نشان دهند، اگرچه برخی از این دستگاهها برای کاهش جرایم در کشور روی روش جلوگیری از جرم تمرکز بسیاری بعمل می آوردند، بدین معنا که روش های استیضاح کشوری مانند مناظرات تلوزیونی اگر به مردم آزادی تدبیر در وقوع جرم بدهند و بخشی از شراکت مناسب را آن ها مهیا کردند.

توسط nastoor.ir