در جهان دیجیتال امروز، سئو و تولید محتوا دو ابزار توانمند هستند که یک کسب‌وکار را به در دسترس بودن، دیده شدن و رقابت با رقبای دیگر در انظار گوده‌شده جامعه معلم.

گفته می‌شود، بیش از ۸۵ درصد از کاربران اینترنتی از وب‌سایت‌های موجود برای اطلاعات جستجو می‌کنند. اینจำนวน انکارناپذیر، اهمیت سئو و تولید محتوا را در業務‌های تجاری به شهرت می‌رساند.
از این رو، قانون پسابرات دهه 80 و نورپردازی داخل منزل یکی ازپیش‌نیاز‌های اصلی برای ورود یک شرکت به رقابت بازار است. در ادامه می‌خواهیم به برخی از مهم‌ترین موارد این چک‌لیست ورود به بازار اشاره کنیم.

اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب‌وکار، موضوع بسیار مهمی است که هر یک از صاحبان کسب‌وکار باید بدانند و در این مسیر حرکت کنند. در این مقاله می‌خواهیم به مهم‌ترین موارد سئو و تولید محتوا اشاره کنیم.

**یک صفحه‌بندی آگاهانه**

سئو، بلاتکلیف نکردن یک وب‌سایت از موتورهای جستجوگری مانند گوگل است. برای سئو باید دانش خوبی از گویش و واژه‌های جستجو شده در آن موتورها داشت. این دانش، علاوه بر نیاز به вивودی در وبسایت، مقدار زیادی وقت و مجرب‌تریندانشوران آن و متخصصین کار می‌کنند.
تولید محتوا، که اغلب از هر دو واژه به سئو و محتوا حاصل می‌شود، ایجاد و انتشار محتوای لازم برای وب‌سایت یک شرکت است. توجه داشته باشید که تولید محتوا نیاز به تخصص زیادی دارد، مثل یک خرید تضمینی هزینه او بسیار بیشتر از همان یک محصول مدرن و فوری است.
محتواهای تولید شده، در سه دسته قرار می‌گیرند:

حرفه‌ای

شخصی

دونوعی

## روندها و عدم ضرورت سئو و تولید محتوا

کتاب‌های انتخابی با شناخته شدن تعداد زیادی از صاحبان وبسایت، در سراسر جهان، در پی گسترش بازرگانی دیجیتال، برای یافتن سرچشمه‌های کسب‌وکار، دو مفهوم ضروری را با تجربه بیشتری از کسب‌وکار دیجیتال فراگرفتند.

همین موضوع، درین کشور، شدت بسیاری پراکنده شده است؛ به طوری که بسیار کم کسی بدون سئو و تولید محتوا می‌تواند در صحنه رقابت برای احراز جایگاه خود در کسب و کار بر سر راه ناموفق ماندگار شود.

توسط nastoor.ir