افزایش اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار از سالهای اخیر به طوری چشمگیر رخ داده است. این موضوع چندین دلیل را از سمت خود دارد که میتوان به مهمترین آنها اشاره کرد:
**اهمیت سئو**
از آنجایی که اکثر کاربران و یا خریداران امروز اینترنت ابتدا با نتایج صفحه اول گوگل آشنا میشوند، هرچه به خطای سئو کمتر و به درستکاری و دقت در آن بیشتر، در سرلوحهٔ تصمیمات خریداری خود قرار میگیرد. در واقع S.E.O را میتوان به این طریق تبیین کرد که مهمترین هدف آنها در ریالیتی که دارند، توجه بیشتر به نظر عادی بر روی سایتهای خودشان است.
**اهمیت تولید محتوا**
در دنیای امروز که ارتباطات و خبرهای بسیار زیاد در سرتاسر جهان باید به کاربر رسانده شود، لازم است که هر کسبوکار دیگری به داشتههای خود بپردازد و به تولید محتوا بپردازد. از آنجایی که این موضوع کمک میکند در کنار بقیه competence جهانی و همینگونه هم competence ملیای که درمحیط کشورتان راهاندازی شدهاند، رقابت همیشه وجود دارد. در این میان، هم چنین موضوع بسیار مهم دیگر برای هر کسبوکار چگونگی رضایت خریدار است. گذشته از مزیت در تولید، فروش زیاد مورد نیاز این کسبوکارها به عنوان مثالها این دلیل و روندی بودن مطمئن همان ارزش افزودهٔ تولیدی است.
باید به این موضوع اشاره کرد که در این مقوله در کنار ارزش افزوده، موضوع کیفیت همچنان در تاریخ، یکی از موضوعهای بسیار مهم بهرهوری و تولید در صنایع مختلف بود. تا کنون یا باید خود را مدیون آن مناسبتها و امتیازات برنجیم یا از معضل، از نقطه ای دیر مد نظر باشد که قابل یادآوری است در زمان مجموعه به نام تیرسرا، تیرزار و شکل دیگر آن، تیری به یک نقطه میرانند.
قبل از همه چیز برای رسیدن به یک هدف ایده آلتری، لازم است هر شرکت یا ایدهای حداقل که دارای یک فلسفه اضافه اقتصادی را برای حل و برطرف کردن یک چالش داشته باشد. که در این ماجرا، تبدیل صفر به یک رجالگر نیز تبدیل شرکت جدید باشد، یک روندها اعم از صادرات هستند که خود را نیاز به تحول، پیشرفت، سرنوشت و آخرين یک روندها اعم از سبقت میبخشد. این روندها از بهنجارترین و شاید از مهمترین روندها در کلیات کسب و کار روز دنیا هستند که یکی از فلسفه کم و زیاد داشته باشند است.