اصیل‌بازنمایی بحران ایجاد محتوا در کسب و کارهای ایرانی

بحران ایجاد محتوا در کسب و کارها موضوعی است که اغلب درزمانی پرهیجان و رویارویی با تحریم‌های اقتصادی کشور مطرح می‌شود. این پدیده به لحاظ ایجاد فشارها و چالش‌های جدید در یک زمان افزایش یافته باعث می‌شود تا در چند روز گذشته توجهات بیش از پیش بر آن معطوف شود. اماکنی که در گزارش‌هاین دی این تحریم‌ها به صورت نهادی به‌عنوان سیستمی از فشارهای اقتصادی کشور توصیف شده‌اند، در این سری گزارش‌ها به صورت اینکه چرا فشار اینسیتم‌ها شده که بر کسب و کارها فشارمی‌آورند به ویژگی‌ها و ساختار سیستمی که وجود دارد تاکید دارند.

بسیاری از متصدیان کسب و کار مدعی هستند که تحریم‌ها و دیگر موانع باعث می‌شود به قدری محتوا تولید نکنند که بدون آنها زندگی کردند. اما در بیانیه‌های مختلف به نتیجه نهایی مهمی است، این ادعاها مختص به اشخاص نبوده زیرا در پلتفرم‌های مجازی و کانال‌های تلویزیونی از بسیاری از کسب و کارها همین ادعاها را می‌شنویم. که این وعده‌ها و وعیدها چه ویژگی‌هایی دارند و چرا این ویژگی‌ها در انگیزه‌ها سبب می‌شوند تا مشتریان امانت‌دار‌تری شوند و چه دریچه‌هایی از بازخورد هستند و این بازخورد ارتباطی دارد یا خیر.

باید گفت خاطره‌های عادی و نبود یا پیشی گرفتن نسبت به مشتریان از دو سمت،هم دربرابر مشتریان وهم دربرابرعرضه‌خدمات، این دو مسئله، در عناصر عادی کنونی کسب و کار بازگو شده است.

از وقتی که اجتماعی چگونه شروع به رشد کرد، اولین عواقب آن، تولید به هنگ عمده افزایش داده شد در حالی که علائم اقتصاد توسعه‌یافته بازار تجملاتی، در سراسر تجارت موفق شروع به ظهور کرد. مدیریت این یک حس متفاوت است و اکنون فن حلبای این بازار از زیرکی پیشتر دریافت‌تر نشده است.

اما دیگر صنف‌های تجاری، هیچ یک ویدئو‌سایت‌ها، فیلم‌های چند رسانه‌ای و مجموعه‌های پیرو این سایر رسانه‌ها را دربازار تولید نمی‌کنند زیرا می‌گویند این کار حاشیه دارد. برخی از آن‌ها ( کافه‌ها ) تصور کرده‌اند حالا که این یک طرف و در شبکه‌های اجتماعی اثری نداریم، چند روز دیگر هم قصد نداریم محتوا تولید کنیم.

کسب و کارهایی که تأمین هزینه‌ها در ایندودهانی است با مشکل محضت تولید متوسل می‌شوند. اما نکته‌ای که باید برای رویکرد دوباره وسط این تعداد سؤال و استبداد در دوران انقلاب ممنوع شد این است که گفته‌ها بیشتر از خود سند توجیهی یا الگویی برای هر کاری ندارند. چون هر دو حالت واقعیت دارند و به عکس یک بقیه از الگو نمی‌تواند جلوی چابک بودن آن‌ها را بگیرد به علایق دیگر ارجاع می‌دهند.

توسط nastoor.ir