جایگاههای عرضه سوخت در زاهدان برای خدماترسانی مناسب به مسافران نوروزی آماده شدهاند
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید ولی در این باره اظهار داشت: “در راستای ارائه خدمات مطلوب آماده بکار بودن نازلهای عرضه سوخت، اطلاعرسانی مناسب، ارائه کارت سوخت اضطراری، رعایت الزامات ایمنی، نظافت سرویسهای بهداشتی و نمازخانهها، فعال بودن دوربینهای مداربسته و ژنراتورهای برق اضطراری و برخورد شایسته با مراجعان بهعنوان مهمترین نکات خدماترسانی در دستور کار قرار گرفته است.”
وی با اشاره به جایگاههای عرضه سوخت منطقه زاهدان تصریح کرد: “۳۷ جایگاه دارای کارت اضطراری در منطقه زاهدان هستند.”
معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه زاهدان افزود: “جایگاه خلیج فارس، سفیر، ساحل، جهان، دانشگاه، شهید ایوب ریگی، هامون، کویر، امین، پایانه بار، سفیدآبه، رامشار، تل سیاه، مدائن و جاده ابریشم در زاهدان دارای کارت آزاد هستند.”
وی تأکید کرد: “جایگاه تفتان، چاوش، سرحد، میلاد و ایرندگان در خاش و جایگاههای امام حسین (ع)، نیمروز، مشهدی منصوری، سیدالشهدا، پیامبر اعظم (ص)، امام رضا (ع)، دوست محمد، شهید ژیانی و سرایانی در زابل و جایگاههای بیرک، صالح، جالق، هیدوچ، سیرکان، گلشن، رحمان و برکت در سراوان دارای کارت اضطراری یا همان کارت آزاد هستند.”
ولی در ادامه افزود: “نرم افزار پمپ بنزین “یاب” برای سهولت در پیدا کردن نزدیکترین جایگاه عرضه سوخت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان امکانات رفاهی و خدماتی جایگاهها طراحی شده است که مسافران میتوانند با مراجعه به جایگاهها، آن را در موبایل اندروید خود ذخیره و نصب کنند.”
ابعاد این فعالیتها چیست؟
در این متن، پیدا کردن میانگین طولانیترین جادههای کشورهای مختلف در دنیای ممکن میتوانست یک مطلب بزرگ دارای ابعاد فرهنگی و صنعتی داشته باشد.
جایگاههای عرضه سوخت در منطقه زاهدان برای خدماترسانی مناسب به مسافران نوروزی آماده شدهاند و مهمترین نکات خدماترسانی، شامل آماده بکار بودن نازلهای عرضه سوخت، اطلاعرسانی مناسب، ارائه کارت سوخت اضطراری، رعایت الزامات ایمنی، نظافت سرویسهای بهداشتی و نمازخانهها، فعال بودن دوربینهای مداربسته و ژنراتورهای برق اضطراری و برخورد شایسته با مراجعان است.
اینجانب پرسش میکنم که این جایگاهها در صورت بدون تجمع و جا در座 گذاری سبب افزایش شفافیت و ایمنی مفید نمایند؟ و آیا در صورت عدم تطبیق این سیستمها، احتمال وقوع حوادث مupakan را داشت؟
ها را این سوال مطرح شده است که جایگاههای عرضه سوخت در مناطق مختلف در ایران چگونه مدیریت میشوند؟ آیا این جایگاهها با استانداردهای جهانی مطابقت دارند؟