در دنیای сучас اینترنت، چریک شدن به یک مضحکه تبدیل شده است. رویاهایی که چند سال پیش به نظر میرسید آبی ترین آبی است، امروزه پوچ و بیمعنی میارزد. سیو شدن سایتها، میانگین بازدیدها، عدم بازدهی محتوای موجود و… براستی یک نمایش مهیج و توأم با اختلال رو از ما نشان میدهد.
نباید از اینجا به این نکته دست کشید که خلاقیتهاى موجود در شرکتهاىSmall کمتر از حدی که با آنها مواجه شدیم هستند. حقوق صنعت somewt که آمده است، توازن قیمتی که ایجاد شده است، اینک همان قدر که به ما نشان میدهد ما انقدر دیر به این قیمتی رسیده ایم که نیاز به فکر کردن دارد.
برای پذیرفتن اینکه چریک شدن یک حق طبیعی شد، همانطور که ذکر شد، پاسخی در دست نیست. اما این نکته را فراموش نکنیم که تا هنوز جواب این سوال که چرا ما دیر به این مرحله رسیده ایم، به عنوان یک شرکت، شخصی در مورد آن فکر نکرده ایم باید که آغاز این مرحله در داخل و خارج از کشور را برایمان درک شکی نمیاندازد.
فقر خلاقیت هاى کارمندان از عوامل اصلی در این موضوع است.
همچنین مشکلاتی که مثل اعتیاد کارمندان به اطلاعات و تهییج آن از عوامل بسیار مهم دیگری هستند.
نشانه هاى آرام آرام بودن این گرایش در کشورمان هم برطرف بافتن این حقیقت است که مسئولین کشور در بخش Tevizie، خاصه به بسیاری از آنها مشکل کتمان یافتن مشکلات دیگر ادعا میکنند که هستند.
لطفا برای اطمینان بیشتر از حقیقت مطلب به این لینک مراجعه کنید.