**اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار**
در دنیای تجارت و کسب و کار، داشتن سئو و تولید محتوا از قطبهای اصلی موفقیت یک شرکت به شمار میرود. به این دلیل است که فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال اخیرا اعلام کرد که کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر، در دور برگشت مرحله یکهشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال را打开 کرده است. این گل سیصدمین گل بینالمللی دوران حرفهای او بوده است.
از نظر تاریخی، این بازیکن تنهاIndividual است که این عدد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. در تحقیقی که توسط فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال انجام شده است، مشخص شده است که رونالدو 135 گل برای تیم ملی و 165 گل در مسابقات بینالمللی باشگاهی به ثمر رسانده است.
از آنجایی که این آماری در سطح بینالمللی و مسابقات سطح بالا قارهای و جهانی در نظر گرفته شده است، رونالدو فقط به عنوان نخستین بازیکن تاریخ فوتبال جهان به این عدد رسیده است.
پاسخگو به این موفقیت، سئو و تولید محتوا است که بوسیله تیمها و بازیکنان دنبال میشود. به عنوان مثال، فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال در فرایند گزارشهای این گل از پلتفرمهای سئو استفاد کرده است.
در نمونهای از مهمترین گلزنان بینالمللی در دو سال اخیر، میتوان به این نتیجه رسید که نیاز به سئو و تولید محتوا برای حملة موفقیت و اطمینان از رواج آگاهی در مورد این موضوع، کمتر از هیچ نیست.
در مورد این موضوع میتوان استدلال کرد که مهمترین گلزنان بینالمللی در دو سال اخیر، ارلینگ هالند، مهدی طارمی و سفیان رحیمی هستند.
با رسیدن به این نتیجه میتوان به این نکته پی برد که در جوامع دیجیتالی امروز، سئو و تولید محتوا عنصر لازم برای موفقیت تجاری در ورزش است.
علاوه بر این، دوایر اجرایی کسب و کارها در دسترسی آسان به قابلیتهای سئو و تولید محتوا موفقیت خواهند بود.