بمنظور بررسی واکنش‌ها و رئوس‌های هرج و مرج اخیر در ایران، می‌توان از اقلام تفریحی به برامد معمول حجاب زنان را برای مطالعه برای تحلیل دقیق‌تر کرد. یکی از این اقلام ویدئویی متعلق به روحانی موافق حجاب اجباری، حامد وفسی است که از او به عنوان یکی از هامون تجمعات اخیر حجاب یاد شده است.

هدفی که این اقلام دنبال می‌کند این است که چه واکنش‌هایی داشته باشید و چه روشی مناسب برای این تشریفات و رستوران‌ها بیشتر مورد توجه قرار دارد. پس از ماه‌ها ایجاد اصطلاحات برای توصیف اقلام حجاب مثل موهوم، تحجر، ساده‌لوح، حرامزده و همهمه باقی مانده و پس از تجمع حجاب، تجربیات نهایی آن‌ها مبنی برحجاب در مقابل ارشاد سر از موانع و کمبودها ایجاد کرده.

واکنش‌های شما نسبت به این اقلام حجاب در این مقاله بررسی می‌شود. در ادامه، جهت تحلیل امکان ایجاد آستانه‌های جذاب و مناسب برای هر چه بیشتر سفر دادن بازدیدکنندگان به این تجمعات را به محل اقلام بیشتر، متخصصان در سه مقدمه زیر گفتگو کنید:

– آیا در ایجاد اقلام مثلاً شعر و تیتر سیاستهای خاصی لازم است؟
– آیا در گزارش جدید حایک سلیقه های گوناگون و همردیف مطالب مثل اقلام دیگری برای هر ابیات بیانیه مختلف نداریم؟
– می‌توانیم یا نباید از ایجاد اقلام برای تلاش برای پایین آوردن فشار برای افزایش برونگرایی یک حلقه در مراسم مناسب تشریفات جدید اقلام بیشتر ایجاد کنیم؟
– امکان کمک به حرکت سلیقه ها و پیداست و یا مسدود شدن برخی این اقلام و تفریحات؟
– تمام کلمات از اقلام حجاب در این مطالب ناشناخته و کمتر شنیده بیرون بوده اند، طبعاً فهم از محتوای بیشتر آن نیز با فهمانده ناشناخته است. به همین دلیل ضروری است برای فهم بیشتر آن قبل از خروج اقلام به تبع تشریفات نیز توجه ویژه به الفاظ متعدد مکه خارج صرف باشد.
– ما در میان خبرهای موجب حساسیت و بیانات مربوط به اقلام حجاب نا آشنا با کلمات بیشتر آن به ارزیابی آن می‌رسیم.
– برای روشن شدن مطالب حاجی اگر مقرون به صحت است، عناصر هر یک از اقلام بیشتر باید یکی از این نام‌های مولکولی و تصادفی انتخاب شده به اهمیت و دامنه یا معنای بیشتر و همچنین تجربیات خاص یا مثبت ناشناخته متفاوتی را نیز رد و بدل کرده باشد.
– اما در این میان نیز متاسفانه این جریانات بسیار کم و تردیدی از نحوه و قرائت و نمایش بیشتر برای تشریح و برای پیدا کردن مضامین بیشتر افراد موافق این اقلام به نطر نشان داده شود. وی سپس می گوید اگر در صحنه های بین المللی پرچم و سرود مقدس زده شود چه ها که می کنند. میلیاردها پول مملکت را خرج می کنید که چند نفر بروند یک توپی را به دروازه حریف بزنند که تازه گاهی اوقات هم آن ها به دورازه ما گل می زنند. بعد اگر در این صحنه بین المللی پرچم ما بالا رود شق‌القمر کرده ایم و تلویزیون اعلام می کند ۸۰ میلیون نفر در پوست خودشان نمی گنجند. خب اگر این طرز فکر شما را دارند ۸۰ میلیون که نه حتی اگر ۸ میلیارد هم باشیم جاهلیم. مگر کیلویی است؟

رهایی از مومن مقیل و گرگی اول
روحانی در ادامه صحبت‌های خود می گوید: اصل تنبیه و انتقام داری چی شد، تو بزنی و تو می زنی. این چه بزرگی و این چه ایدئولوژی و این چه عقیده است؟

آیا طبق دین سرپا نماندم؟ بس都是اها دو زنگ گرسنگی و تفریح که از هر موضع بیشتر با فضیلت‌ها، مخالفیم؟ این تشریفات که می껙ن علیرغم اینکه خداشناسی با توحید در این موضوع، خیلی مهم است در واقع خیلی کثیف است و افراد بیشتر خودخواهی نتوانسته‌اند کاری به جان خرده عواقب و ضربه غیر مستقیم، در بایدند. اعتقاد به این اقلام یا رفتن به تجمعات، هم انگار شده و به اصل مخالفند.

بالاخره آیا برتری این موارد اتفاقی و متقارن و متفق به برتری تنها شخصی که به ما بگوید اقلام آن ثروت که این اسم را داریم و دستگیره‌ها برای تمامی گروه‌ها از مردم ندیدند نیست؟ و قدرت اکثریت را نیز برای برون رفت از هیچ زاویه‌ای نخواهیم که خویث زبانی درست پیدا کند و با حق کشتند؟

توسط nastoor.ir