در مناسب‌ترین şart‌های سفر نوروزی، شرکت ایران‌خودرو به ارائه خدمات خصلتی برای مشتریان خود متعهد شده است. در این مورد، سید عباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امداد ایران‌خودرو، در نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران و اصحاب رسانه، افزود: تغییر در مدیریت ایران‌خودرو به معنی تغییر نگرش در ارایه خدمات به مشتریان است و این تغییرات صرفا در حد شعار نخواهد بود، بلکه مشتریان آن را به‌صورت ملموس احساس خواهند کرد.

یک تاپیک مبسوط دیگر که از سوی میرحسینی به این موضوع اضافه شد، مربوط به کاهش میانگین زمان انتظار مشتری است. وی خاطرنشان کرد: کاهش میانگین زمان انتظار مشتری به کمتر از 25 دقیقه در سراسر کشور یکی از شاخص‌های کلیدی این طرح است که به‌طور مستمر بهبود خواهد یافت.

ادامه ی میرحسینی شامل این موضوع بود که خدمات رایگان برای مشتریان ایران‌خودرو در مرحله ی اول برنامه‌ریزی شده است و ویژه تر از همه خدمات ایاب و ذهاب امداد نوروزی نیز رایگان خواهد بود. همچنین سرویس قبل از سفر نوروزی راه‌اندازی شده است که در آن هزینه رفت و آمد امدادگر به محل درخواستی مشتری رایگان بوده و اجرت خدمات نیز با 50 درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

یکی از فاکتورهای پر اهمیت در طرح امسال نوروزی ایران‌خودرو، امداد دیجیتال است که از طریق اپلیکیشن “بسپر” ارایه خواهد شد. این پلتفرم امکان دریافت انواع خدمات با ارایه پیش‌فاکتور، استفاده از کیف پول دیجیتال با شارژ اولیه 100 هزار تومان و تخفیف‌های ویژه را برای مشتریان فراهم می‌کند. همچنین در این پلتفرم محل اکیپ‌های امدادی و ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی نمایش داده خواهد شد.

میرحسینی همچنین افزود: برای نخستین بار، خودرو متصل “ری‌را” به دکمه‌های اضطراری “ای‌کال” و “بی‌کال” مجهز شده که ارتباط مستقیم با نهادهای امدادی را برقرار می‌کند تا با ارسال موقعیت مکانی خودرو، خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارایه شود.

هشدارهای امنیتی شامل این موضوع است که مدیرعامل امداد ایران‌خودرو نسبت به فعالیت امدادهای متفرقه هشدار داد و گفت: این گروه‌ها مهارت لازم را ندارند، آموزش ندیده‌اند، قطعات اصل ندارند و قیمت‌های نامتعارف دریافت می‌کنند. حتی ممکن است مشتری را به تعمیرگاه‌های نامعتبر ارجاع دهند و به خودرو آسیب برسانند. وی از مردم خواست در صورت نیاز به امداد، از کانال‌های ارتباطی معتبر امداد خودرو ایران استفاده کنند.

روند ساختار سازی نیز یکی از روندهای پر اهمیت در ایران‌خودرو است. در این راستا، رسول رمضانی، معاون خدمات پس از فروش ایساکو، در این نشست، گفت: توسعه شبکه نمایندگی‌ها در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس، درحالی که از ابتدای سال تا بهمن‌ماه، 10 نمایندگی جدید به شبکه ایساکو اضافه شده بود، در اسفندماه نیز چهار نمایندگی دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید تا 90 درصد جمعیت کشور به خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است که در این روندی ویژه که توسط ایساکو تعبیه شده، 283 نمایندگی در ایام نوروز فعال خواهند بود، 182 نمایندگی به‌صورت تک‌شیفت، 86 نمایندگی دو شیفت و 15 نمایندگی به‌صورت سه‌شیفت و 24 ساعته خدمات ارایه می‌دهند.

توسط nastoor.ir