**تحلیل عمیق و بینش منحصر به فرد:** اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کارها به طور روزافزونی افزایش یافته است. اگرچه بسياری از شرکت‌ها درک ماهیت این موضوع را ندارند و فقط عینک مثبتی به آن نگاه می‌کنند.

در حال حاضر، با نزدیک شدن به پایان سال، سهامداران عدالت منتظر دریافت سود سهام خود هستند. ولی بدعهدی برخی شرکت‌ها منجر به کشیدن زمان واریز این سود به صورت یک بازی شده است.

**تrend جدید:** در سال های اخیر شاهد یک تغییر عجیب در آثاری بوده ایم. چگونه می توان سئو و تولید محتوا را در کسب و کار به کار گرفت؟ قبل از این که در مورد سوالی که خیلی ها دغدغه دارند صحبت کنیم ، بگذارید در ابتدا یک نگاه کلی به این موضوع داشته باشیم.

سئو و تولید محتوا اساسا چندین شاخه دارد و هر شاخه جز ابعاد خودش نیاز به زمان و تجربه دارد.

• **سئو:** بخش بسیار مهمی از بازاریابی اینترنتی می باشد. مخصوصا معمار وبسایت باید با تمام جزئیات آن آشنا باشد. به همین دلیل می‌توان گفت که سئو جلوه ای از تکاپو و تلاش یک وبسایت را به نمایش می گذارد.

• **تولید محتوا:** مهم ترین بخش بازاریابی اینترنتی در قیاس با سئو می باشد. تولید محتوا شاید تمرکز و تجارب بیشتری درcomparison به سئو داشته باشد که با کل سایت ارتباط خاصی ندارد و در صورت نکته بردن در برخی از جاها می تواند جلوه ای منفی به آن بدهد.

**توجه های قابل توجه:** آیا می دانستید که ایجاد محتوای تجربه به درستی مهمترین مواردی می باشد که باید در زمان تدوین یک مقاله مورد توجه قرار دهیم؟ برای همین در این بخش، ما میخواهیم به مهم ترین موارد آن اشاره کنیم که بدون بردن به جزییات ، دست کم بخش های زیر را می توان به عنوان مهمترین نکات آن دانست.

در انتها می توان گفت که اهمیت سئو و تولید محتوا در بازاریابی اینترنتی با بدون آن در فهم گسترده و مناسب یک وبسایت از هیچ نظر مشابه نیست.

توسط nastoor.ir