### مایکروسافت دو عامل هوش مصنوعی جدید برای فروش را رونمایی کرد

เม کروسافت روزهایی را در نظر گرفته تا به طور خلاقانه به مزایای مزیت‌های رقابتی یاری رساند. یکی از زیرساخت‌هایی که در حال حاضر برای فروشکارها در سازمان‌های مختلف بر اساس ابزارهای فرانت‌اند (Front-end) و بک‌اند (Back-end) در حال موجودیت است، استفاده از خدمات هوش مصنوعی (AI) است. این حوزه، تسهیلات جدیدی را به جهانیان میسر ساخته تا روابط انسانی را با به کارگیری اوقات و ساعت های بیشتری که به نگهداری کاغذی اطلاعاتی و ضروری مبدل شده توسط روزهای کارکردن، خودکار کنند. مایکروسافت با رونمایی از دو عامل تازه‌ای (New Agents) به نام های فروش (Sales Agent) و چت فروش (Sales Chat) در راستای آینده توسعه بهمراه فهم بیشتر مباحث انسانی تلاش می‌کند.

عامل فروش (Sales Agent) به طور مستقل در مورد مشتری‌ بالقوه، ملاقات و ارتباطات با آن می تواند فعالیت کند. این عاملclaim می‌کند که برای لید های کم انرژی، فروش را انجام دهد و از داده‌هایی مانند لیست قیمت‌ها از CRM و وب و داده‌های Microsoft 365 مانند ایمیل‌ها و جلسات، هر پاسخ به لیدها را شخصساز میکند.

عامل چت فروش (Sales Chat) به نمایندگان فروش کمک می‌کند تا برای جلسات با مشتریان جدید آماده شوند. این کار با ارائه اطلاعات مبتنی بر داده‌های CRM، ارائه‌ها، بحث‌ها، ایمیل‌ها و وب انجام می‌شود. به عنوان مثال، فروشندگان می‌توانند سوالاتی مانند: “لیستی از معاملاتی که در معرض خطر لغو شدن هستند به من بدهید”، “برای جلسه فردا با این مشتری چه چیزهایی باید بدانم؟” یا “به من کمک کنید تا برنامه‌ای برای بستن این معامله ایجاد کنم.”

دسترسی و زمان‌بندی:

هر دو عامل جدید در ماه مه 2025 به صورت پیش‌نمایش عمومی برای Dynamics 365 و Salesforce در دسترس خواهند بود. این عوامل هم در Microsoft 365 Copilot و هم در Microsoft 365 Copilot Chat قابل دسترسی هستند. عوامل قبلاً اعلام شده‌ی “قصد مشتری” (Customer Intent)، “مدیریت دانش مشتری” (Customer Knowledge Management)، “مدیریت پرونده” (Case Management)، “عملیات زمان‌بندی” (Scheduling Operations) و “سفارش فروش” (Sales Order) برای Microsoft Dynamics 365 در اواخر این ماه در دسترس خواهند بود.

برنامه شتاب‌دهنده هوش مصنوعی برای فروش (AI Accelerator for Sales):

مایکروسافت همچنین برنامه “شتاب‌دهنده هوش مصنوعی برای فروش” را معرفی کرد تا به مشتریان کمک کند سازمان‌های فروش خود را با استفاده از Microsoft 365 Copilot و عوامل هوش مصنوعی متحول کنند و از فروشندگان سیستم‌های CRM قدیمی مهاجرت کنند. این برنامه شامل موارد زیر است:

1. **Microsoft 365 Copilot:** برای توانمندسازی هر فروشنده با یک دستیار هوش مصنوعی.
2. **عوامل از پیش ساخته شده:** برای تسریع زمان رسیدن به ارزش برای فرآیندهای فروش رایج، از جمله “عامل تحقیقات فروش” (Sales Research Agent)، که جدیداً به Microsoft Dynamics 365 Sales اضافه شده و از تحقیقات عمیق برای کمک به تصمیم‌گیری‌های استراتژیک استفاده می‌کند.
3. **عوامل سفارشی با Microsoft Copilot Studio:** برای خودکارسازی فرآیندهای فروش سفارشی.
4. **تنظیم دقیق مدل توسط کارشناسان هوش مصنوعی مایکروسافت:** برای تطبیق بیشتر مدل‌های هوش مصنوعی و عوامل با نیازهای تجاری منحصر به فرد شما.
5. **Dynamics 365 Sales:** برای مدیریت حساب‌های مشتری و هدایت فروش از لید تا بستن معامله.
6. **تعامل ویژه (White-glove engagement):** همکاری نزدیک با کارشناسان هوش مصنوعی مایکروسافت.

برنامه “شتاب‌دهنده هوش مصنوعی برای فروش” در تاریخ 1 آوریل 2025 برای مشتریان منتخب در دسترس خواهد بود.

مایکروسافت راهی دست نخورده و سطح بالایی برای تجاری سازی فروش توسط آن ها در آینده ارائه خواهد داد. از روشی که هر یک از شخص ظریف و سپس بقیه یا کل اقتدار و توانایی ها در بهره برداری با دیگر عملکرد ، ابداعی است.

توسط nastoor.ir