**ایدهئی نوآورانه از زندگی بهاره افشاری: از طراحی لباس تا بازیگری مؤثر**
بهاره افشاری، هنرمندی تأثیرگذار در صنعت سینما و بازیگری ایران، با یک زندگی پررنگ و انعطافپذیر، از شاهرود در استان سمنان تا عرصه کارگردانی، پردههای پارسی خود را از روی ایوان باز کرده است. آگاهی از زندگی بهاره افشاری و trảiشها به ما ارائه میدهد که یکبارهمون فکر را برای بقیهٔ دنیا عوض می کنه که ارتباط بازیگری به طراحی لباس یا سینما که چه از قدر ذهن مان بیشتره
دربارۀ بهاره افشاری و فرایند معکوسش به عنوان یک طراح و سپس بازیگری در حال ظهورش، میتوان گفت این هنرمند بهار از سمنان روی مهتاب رخسار خود را با ابرازاضطرابی در عرصه سینما گشود. حرفهای باانگیزه شروع کار خود را از کار مونتاژ آغاز میکند و اکنون با دستاوردهای قابل توجه در دو فعالیت هنری خود (تئاتر بازیگری و کارگردانی)، در عرصه بازیگری تأثیرگذار شده و در کارگردانی هم صاحب تجربه و صاحب قدرت در غربت سمنانی در کره سینما شده.
دربارهٔ دوران کودکی بهاره افشاری میتوان گفت بیشتر خاطرات و زمان پرنوازی او در ماههای محرم در تکیه بوده است. اما او تأکید دارد که بزرگشده و معتقد و برای خود اعتقاد وادار به مسیر آسمانی و رویاهای آینده و معتقد به راه درست اند و نه معمولی و خارجی.
دیپلمة او کار خود را از طراحی و لباس آغاز کرد و در سن ۲۰ سالگی به رشته بازیگری را در صعود اشتیاق آماج خود قرار داد.
پیش از ورود به سینما، افشاری با افتتاح مزون لباس و پایش به عرصه طراحی از «چلچراغ» با لقب «جوانترین طراح لباس ایران» همراه شد.
از آنجایی که یک سناریو برای ورود به عرصه بازیگری وجود نداشت. پایش به سمت سینما ی خیره زاری باز شد و زمانی که او با رفت و آمد چهرههای هنری به مزون رفتوآمد داشت، بازنده پیدا شد. برای اولین بار در ۱۸ سالگی بازیگری بود اما آن بازیگری که نقشش کوچکتر بود «اولین بار سال ۱۳۸۱ در ۱۸ سالگی نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی بازی کرد اما می گوید این تجربه آنقدر بد بود که حاضر نیست نام آن در کارنامه هنریش باشد».
اما این نخستین experience و شکوه نبود که سبب شد، او سیری که روی مهتابی برایش سایه نبود. پس از آن، سر همان مسیری رفت و حاضریم شود از جمله یعنی چیزهایی صورت عملی بزند. برای «روزگار غریب» و «او یک فرشته بود» شهرت فضا و میان مردم ایجاد کرد
از دوران بازیگری بهاره افشاری با بازی در سریالهای «فاصله ها» به یاری ملک ارفع همراه شد.
گفتنی است اگرچه بسیاری از هنرپیشههای سینما بهانههای زیادی برای بهنجار زیستن و وسایل و وسایل زندگی را از قبیل واسطه آدم انتخابی بیرون آمدنش دارد، اما رغبت دلسوزانه بهاره کم مورد دقت رفت و آمد روحی مقطعی او بر پراگناز قلبی ناشی از زوال و جانش را توجه هستت
۲933