وی با بیان اینکه رای شورای رقابت تا قبل از برگزاری مجمع فوق العاده ایران خودرو در رسانه ها منتشر شد اما در نهایت مجمع با حضور افراد غیرمرتبط و غیرقانونی برگزار شد، گفت: مجمع یک ساختار و فرآیندی دارد، در این مجمع مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، نماینده سازمان گسترش حضور نداشتند و صرفاً با حضور چند عضوی که صلاحیت آنها در هیات مدیره معنا ندارد برگزار شد، به صورت کلی قانونا آن مجمع نمی تواند یک مجمع معتبر و قانونی تلقی شود.
این کارشناس صنعت خودرو تصریح کرد: از اخباری که به دستمان می رسد، وزیر اقتصاد از جمله افراد و مسئولینی است که موافق واگذاری ایران خودرو به کروز بوده است؛ به عنوان یک وزیر تا این حد بخواهند اعمال نفوذ کنند و در یک تصمیم آن هم بر خلاف رای تجدید نظر دخالت کند شایسته یک وزیر نیست.
وی افزود: حق وزیر اقتصاد تا این حد نیست که در این امر دخالت کند؛ از افراد نزدیک به ایشان شنیده ایم که ایشان تا همان عصر آن روز، تلفن به دست پیگیر اجرای این کار بود.
علیلو گفت: این مجمع قانونی برگزار نشده و طبق مصوبه هیات تجدیدنظر شورای رقابت نبوده است. یک گروه برای کشور تصمیم گیری کردند و حرف خود را به کرسی نشاندند.
انتهای پیام/
source