اسپاتیفای امروز برنامه شریک خود را راه‌ اندازی کرده است، سیستمی جدید که به خالقان محتوا کمک می‌کند تا مخاطبان خود را گسترش دهند و محتوای خود را در این پلتفرم به درآمد تبدیل کنند.

این برنامه ابتدا در تاریخ 13 نوامبر در رویداد “Now Playing” اسپاتیفای اعلام شد، جایی که ویژگی‌های دیگری مانند ویدئو کلیپ‌ها، بند انگشتی‌ها، تجزیه و تحلیل‌ها و کشف ویدئو نیز اضافه شد تا موقعیت اسپاتیفای را به عنوان پیشروترین پلتفرم پادکست تقویت کند، طبق داده‌های Oberlo. اسپاتیفای ادعا می‌کند که از زمان اعلام برنامه شریک، تقریباً 60٪ از نمایش‌ها و شبکه‌های واجد شرایط، ثبت‌نام کرده‌اند.

 

برنامه Spotify شریک جدید برای خالقان محتوا راه‌ اندازی کرد

 

منابع درآمدی که در این برنامه برای خالقان محتوا در دسترس است شامل پرداخت‌هایی است که از تعامل با ویدئوهای Spotify Premium، تبلیغات در Spotify Free و تمام پلتفرم‌های دیگر پخش پادکست مانند Apple Podcasts یا Pocket Casts به دست می‌آید. برای واجد شرایط بودن در این برنامه، باید نمایش شما از طریق Spotify for Creators میزبان و بارگذاری شده باشد و شرایط زیر را برآورده کند:

  1. 10,000 ساعت پخش شده در اسپاتیفای در 30 روز گذشته.
  2. 2,000 کاربر منحصر به فرد اسپاتیفای که در 30 روز گذشته نمایش شما را پخش کرده‌اند.
  3. حداقل 12 قسمت منتشر شده.

اسپاتیفای همچنین اشاره می‌کند که ویدئو در حال رشد در اسپاتیفای است، بنابراین تمرکز آن‌ها برای سرمایه‌ گذاری در آینده بر روی این بخش است. پادکست‌های جدید اضافه شده به صورت کلیپ‌های ویدئویی کوتاه هستند که توسط خالقان محتوا بارگذاری می‌شوند و در سراسر اسپاتیفای توصیه می‌شوند. طبق گفته اسپاتیفای، این کلیپ‌ها 33٪ مؤثرتر از تبدیل کاربران کنجکاو به شنوندگان پادکست‌ها هستند. پادکست‌های ویدئویی که در این برنامه ثبت‌ نام کرده‌اند، همچنین هنگام مشاهده توسط مشترکان Premium، با تبلیغات داینامیک قطع نخواهند شد.

source

توسط nastoor.ir