مک‌های M4 اپل احتمالاً در یک رویداد کوچک آنلاین معرفی می‌شوند

به گزارش روزپلاس، انتظار می‌رود دستگاه‌های آی‌مک، مک‌بوک پرو و مک مینی اپل همگی به تراشه M4 مجهز شوند. احتمالاً رویداد رونمایی از این دستگاه‌های جدید از وب‌سایت اپل آنلاین پخش می‌شود اما به‌ نظر می‌رسد قرار نیست شاهد رویدادی تمام‌عیار شبیه معرفی آیفون باشیم.

اپل هفته گذشته در بیانیه‌ای مطبوعاتی از نسل جدید آیپد مینی رونمایی کرد اما دستگاه‌های مک جدید این شرکت که مجهز به تراشه M4 هستند، احتمالاً در رویدادی آنلاین معرفی می‌شوند. این رویداد اواخر همین ماه برگزار می‌شود البته تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

دستگاه‌های مک جدید با تراشه M4 اواخر همین ماه از راه می‌رسند

«مارک گرمن»، خبرنگار نشریه بلومبرگ، طی پست‌هایی در شبکه اجتماعی تردز گزارش داده است که درحال‌حاضر موجودی محصولات مک و لوازم جانبی آن‌ها در اپل‌استورها بسیار کم شده است، ازجمله این دستگاه‌ها می‌توان به آی‌مک‌ها، سری‌های مختلف مک‌بوک پرو، مک مینی، مجیک موس و مجیک ترک‌پد اشاره کرد. کاهش موجودی دستگاه‌های قدیمی در اپل‌استور اغلب زمانی رخ می‌دهد که اپل برای رونمایی از محصولات جدید خود آماده‌ می‌شود.

به گفته گرمن، آی‌مک و مک‌بوک پرو به تراشه M4 به‌روزرسانی می‌شوند. این تراشه هم‌اکنون فقط در آیپد پرو موجود است اما انتظار می‌رود مک مینی نیز تغییرات بزرگی بکند که با شایعات قبلی مبنی‌بر اینکه دستگاه‌های مک مینی در اندازه کوچک‌تری عرضه می‌شوند و پورت‌های متنوع‌تری نیز خواهند داشت، مطابقت دارد.

مارک گرمن می‌گوید هیچ شواهدی مبنی‌بر اینکه اپل قصد دارد رویدادی در حدواندازه‌های رویداد آیفون برای رونمایی دستگاه‌های مک جدید برگزار کند، مشاهده نکرده است. در عوض، معتقد است اپل روی برگزاری رویدادی آنلاین و بیانیه‌های مطبوعاتی متمرکز خواهد بود، چیزی شبیه رویداد Scary Fast سال گذشته.

انتظار می‌رود این رویداد از وب‌سایت اپل آنلاین پخش شود و فقط تعداد محدودی از خبرنگاران بتوانند از نزدیک در مقر اپل با دستگاه‌های مک جدید کار کنند.

source

توسط nastoor.ir