پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بایک X7، خودرویی با طراحی مقاوم و کیفیت ساخت عالی‌ست که از آن با عنوان خودروی جان سخت بازار ایران یاد می‌شود. این خودرو فقط به سرویس‌های دوره‌ای احتیاج دارد و به‌جز آن، دیگر راهش به تعمیرگاه نمی‌افتد!

به همین خاطر هم در کشور چین از این اتومبیل برای خطوط تاکسیرانی هم استفاده می‌شود. حالا دیار خودرو، این خودروی نیرومند را وارد بازار ایران کرده است و هم‌وطنان عزیز می‌توانند از کیفیت برتر آن بهره‌مند شوند.

بایک ایکس 7، شاسی‌بلند جدید با ویژگی‌های منحصربه‌فرد، به‌تازگی وارد بازار داخلی شده و توجه کارشناسان خودرو را به خود جلب کرده است. همراه ما باشید تا این غول جاده‌ها را به‌طور کامل بشناسید.

طراحی مدرن و جذاب

بایک X7، طراحی بیرونی جسورانه‌ای دارد. جلو پنجره و خطوط تیز بدنه، ظاهری جذاب و داینامیک به این خودرو بخشیده است. رینگ‌های آلیاژی بزرگ و ارتفاع مناسب از زمین، نشان می‌دهد خودرویی برای خانواده با توان عالی در جاده‌های درون‌شهری یا خارج از شهر است.

داخل کابین به‌خوبی طراحی شده و از متریال باکیفیت بهره می‌برد. سیستم تهویه دوگانه، صندلی‌های برقی و نمایشگر لمسی بزرگ، آسایش و راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورند. فضای جادار سرنشینان عقب و صندوق بزرگ بایک X7 می‌تواند آن را به خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی تبدیل کند.

قدرت و عملکرد

بایک X7 دارای موتور 1.5 لیتری توربوشارژ است که می‌تواند 185 اسب بخار قدرت و 305 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک ترکیب شده است و قدرت آن به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

همچنین، عملکردی بهینه در مصرف سوخت ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق پیشرفته بایک ایکس سون نیز سواری راحت و نرمی را در جاده‌های ناهموار فراهم می‌کند.

ایمنی و فناوری پیشرفته

در حوزه ایمنی، بایک X7 از سیستم‌های پیشرفته‌ای مانند کنترل کشش، ترمز ضدقفل و سنسورهای پارک بهره می‌برد؛ در نتیجه، تجربه رانندگی مطمئن و ایمنی خواهید داشت. همچنین، وجود دوربین 360 درجه به راننده این امکان را می‌دهد که به‌راحتی بتواند محیط اطراف را زیر نظر داشته باشد.

امکانات رفاهی

یکی دیگر از ویژگی‌های بایک X7، بهره‌مندی از نمایشگر 12.3 اینچی، سیستم صوتی بسیار باکیفیت و قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند از طریق Apple CarPlay و Android Auto است. این امکانات می‌توانند باعث لذت‌بخش‌تر شدن تجربه رانندگی شوند.

جایگاه بایک X7 در بازار

بایک X7 در رده شاسی‌بلندهای میان‌رده قرار دارد و با رقبایی مانند جیلی آزکارا و تیگو ۸ پرو رقابت می‌کند. این خودروی جان‌سخت، با قیمت رقابتی و طراحی مدرن توجه بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

دیارخودرو؛ عرضه‌کننده جان سخت

شرکت دیار خودرو، یکی از پیشروان صنعت خودروسازی ایران، با بیش از ۲۰ سال سابقه در شهرستان گلپایگان استان اصفهان فعالیت می‌کند. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد صنعتی منطقه، با استفاده از فناوری پیشرفته و خط تولید مکانیزه، به تولید خودروهای باکیفیت مشغول است.

دیار خودرو با همکاری شرکت‌های معتبر بین‌المللی مانند گریت وال موتور، خودروهایی همچون وانت‌های وینگل و مدل‌های جدی BAIC X7، X55 و EU5 را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است.

این شرکت با تمرکز بر تولید محصولات باکیفیت و رعایت استانداردهای بین‌المللی، تجربه‌ای نوآورانه و متمایز را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نحوه خرید و اطلاعات فروش

دیار خودرو فروش بایک X7 را مهرماه 1403 آغاز کرد. خریداران می‌توانند به نمایندگی‌های دیار خودرو در شهرهای مختلف سر بزنند و این خودروی جان‌سخت جاده‌ها را خریداری کنند.

همچنین برای خرید غیرحضوری، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی می‌توانید به سایت دیار خودرو مراجعه کنید.

جزئیات فروش:

شرکت عرضه‌کننده: دیار خودرو

مدت‌زمان تحویل: 60 روز

رنگ‌های موجود: سفید، مشکی و سیلور

نحوه پرداخت: نقد

مدارک لازم: کارت ملی، شناسنامه و کد سخا

شماره تلفن نمایندگی تهران: 49713_021 داخلی 11

شرکت بایک بیجینگ و همکاری با مرسدس بنز و هیوندای

یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی چینی، شرکت بایک (Beijing Automotive Industry Holding Co. Ltd یا BAIC) است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1958 آغاز کرد. همچنین، با همکاری برندهای مطرح جهانی مثل هیوندای و مرسدس بنز به تولید محصولات مدرن و باکیفیت پرداخت.

بایک شامل دامنه وسیعی از محصولات می‌شود که از خودروهای سواری تا وسایل نقلیه سنگین را دربرمی‌گیرد. این شرکت با بیش از 5 دهه تجربه در صنعت تولید خودرو توانسته است به‌نامی پیشرو و اثرگذار در این حوزه تبدیل شود و با غول‌های خودروسازی جهان مثل مرسدس بنز و هیوندای همکاری داشته باشد.

بایک X7؛ شاسی‌بلندی با طراحی مدرن و جان‌سخت!

یکی از خودروهای محبوب در میان شاسی‌بلندهای میان‌رده، بایک X7 است. این خودرو با طراحی مدرن، امکانات پیشرفته و قیمت رقابتی، نظر بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو و مشتریان را جلب کرده و خودرویی جان‌سخت محسوب می‌شود.

بایک X7 برای سفرهای خانوادگی و افراد علاقه‌مند به خودروهای پیشرفته و با فناوری‌ها و قابلیت‌های گوناگون، یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

source

توسط nastoor.ir