NOD32 برای ویندوز بهترین انتخاب برای حفاظت از کامپیوتر شخصی شماست. تقریباً ۲۰ سال توسعه فناوری به ESET امکان داده تا یک سیستم آنتی‌ ویروس پیشرفته ایجاد کند که بتواند از شما در برابر انواع تهدیدات اینترنتی محافظت کند. ESET Internet Security با ویژگی‌های امنیتی فراوان، بهبودهای کاربری و پیشرفت در فناوری اسکن، از زندگی آنلاین شما دفاع می‌کند.

 

ESET Internet Security

ESET Internet Security با محافظت چندلایه هوشمند، امنیت کامپیوتر یا لپ‌ تاپ شما را تضمین می‌کند. این محصول ترکیبی از قابلیت‌های آنتی‌ ویروس، ضد جاسوس‌ افزار، فایروال، ضد روت‌ کیت و ضد اسپم را ارائه می‌دهد. بر اساس ESET NOD32 Antivirus، از شما در برابر ویروس‌ها، کرم‌ها، جاسوس‌ افزارها و تمام تهدیدات اینترنتی محافظت می‌کند. این نرم‌ افزار منابع سیستم را به‌ صرفه استفاده کرده و سرعت کامپیوتر را بهبود می‌بخشد. در حالی که مشغول کار، شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین یا اتصال به رسانه‌های قابل حمل هستید، در بالاترین سطح محافظت خواهید بود.

 

محافظت همه‌ جانبه ESET امنیت کامل برای دستگاه‌های شخصی و آنلاین

 

ESET NOD32 Antivirus

بهترین دفاع شما در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها و دیگر انواع بد افزارها، و انتخاب اول متخصصان IT است. این آنتی‌ ویروس با موتور ThreatSense® و بهره‌ گیری از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی، تهدیدات ناشناخته را بسیار بیشتر از رقبا مسدود می‌کند. نسل جدید آنتی‌ ویروس ESET NOD32، امنیت شما را به سطحی جدید ارتقا می‌دهد. این نرم‌ افزار با حجم کم و اسکن سریع، ویژگی‌های امنیتی و گزینه‌های سفارشی‌ سازی را برای محافظت دائمی و شخصی‌ سازی شده، چه به صورت آنلاین و چه آفلاین، فراهم می‌کند.

 

ESET Smart Security

محافظت نهایی برای کاربران معمولی وب، با بهترین توازن ESET بین شناسایی، سرعت و کاربری. این نرم‌ افزار از ویروس‌ها و جاسوس‌ افزارها محافظت می‌کند و از باج‌ افزار جلوگیری می‌کند – از بد افزارهایی که تلاش می‌کنند شما را از دسترسی به داده‌های خودتان محروم کنند. از پشتیبانی رایگان از طریق ایمیل یا تلفن به زبان محلی خود، هر جایی که باشید بهره‌مند شوید. با امنیت بیشتری در اینترنت بانکداری کنید و خریدهای آنلاین انجام دهید – تراکنش‌های بانکی را بطور خودکار امن می‌کند و از شما در درگاه‌های پرداخت آنلاین محافظت می‌کند. از دسترسی هکرها به کامپیوتر خود جلوگیری کنید – فایروال شخصی هکرها را از دسترسی به کامپیوتر شما باز می‌دارد و شما را هنگام استفاده از Wi-Fi عمومی نامرئی می‌کند. فرزندان خود را در فضای آنلاین ایمن نگه دارید – محتوای ناخواسته اینترنت را بر اساس دسته‌ بندی یا وب‌ سایت‌های خاص مسدود کنید و با کنترل والدین، فرزندان خود را ایمن نگه دارید. امنیت بیشتر برای وبکم و روتر خانگی – هنگامی که کسی تلاش می‌کند به وبکم شما دسترسی پیدا کند، هشدار دریافت کنید و روتر خانگی خود را از نظر آسیب‌ پذیری بررسی کنید. رمزهای عبور خود را بطور ایمن ذخیره کنید و داده‌های خود را رمزگذاری کنید. رمزهای عبور خود را بطور ایمن ذخیره، تولید و خودکار پر کنید و فایل‌ها و رسانه‌های قابل حمل (مانند USB) را رمزگذاری کنید. شامل محافظت برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها است. از تمام دستگاه‌های خود محافظت کنید – محافظت امنیتی را برای ۳ یا ۵ دستگاه به دلخواه انتخاب کنید.

 

ESET Security Ultimate

ESET Security Ultimate محافظت همه‌ جانبه‌ای با ویژگی‌های آنتی‌ ویروس، ضد بد افزار و ضد فیشینگ ارائه می‌دهد. این برنامه شامل فایروال شخصی، بانکداری امن آنلاین و مدیریت رمزهای عبور برای افزایش امنیت است. کنترل والدین و رمزگذاری داده‌ها اطلاعات حساس و خانوادگی شما را امن نگه می‌دارد. همچنین بروزرسانی‌های منظم برای محافظت در برابر آخرین تهدیدات ارائه می‌دهد. این نرم‌ افزار کاربرپسند است و امنیت دیجیتال کامل را برای کسانی که به دنبال محافظت قابل‌اعتماد بدون پیچیدگی هستند، فراهم می‌کند.

 

تغییرات نسخه 18.0.11.0 ESET:

  1. جدید: ESET Folder Guard
  2. جدید: اضافه شدن زبان کاتالان
  3. جدید: بهبود دسترسی‌ پذیری (افزودن حالت کنتراست بالا و پشتیبانی بهتر در حین نصب)
  4. جدید: قابلیت کشیدن و رها کردن کاشی‌ها در نمای کلی
  5. بروزرسانی: جادوگر آشنایی اولیه
  6. رفع اشکال و بهبودهای دیگر

 

دانلود آنتی ویروس ESET NOD32

source

توسط nastoor.ir