سردار سلامی: رژیم صهیونی مشروعیت خود را از دست داده است

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: رژیم صهیونیستی مشروعیت خود را صد در صد از دست داده است.

خبرگزاری میزان – فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه با اشاره به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی گفت: هیچ حکومتی بر پایه ظلم قابلیت بقا ندارد.

سردار سرلشکر حسین سلامی افزود: رژیم صهیونیستی اگر به ضعفهای خود نگاه کند مشاهده خواهد کرد که در لبه پرتگاه قرار دارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ایستادگی و مقاومت جوانان لبنانی و فلسطینی در مقابل یک جماعت شرور گفت: رژیم صهیونیستی مطمئن باشد که جوانان جهان اسلام در مقابل آنها خواهند ایستاد.

سردار سلامی با بیان اینکه تصمیمات اشتباه می تواند سقوط این رژیم را سرعت بخشد افزود: آمریکا سرنوشت خود را به اسرائیل گره نزند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در حال انتحار است خاطر نشان کرد: یک قدرت وقتی بخواهد فروبپاشد زمینه های فروپاشی خود را خود فراهم خواهد کرد.

وی اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی منفورترین و منزوی ترین نظام سیاسی عالم است و هیچ مقام سیاسی رغبت نمی کند به این سرزمین سفر کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه رژیم فرسوده صهیونیستی به چند پرتاب گر ضد موشک تکیه کرده است گفت: به این رژیم می گوییم که به لوله های تاد تکیه نکند.

سردار سلامی افزود: به رژیم صهیونیستی این آدرس را می دهیم که به عملیات های فتح المبین و بیت المقدس ما نگاهی بیندازد آیا می تواند در مقابل یک فتح المبین دیگر بایستد.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشتن  زنان و کودکان بی دفاع را عامل شکست عنوان کرد و اظهار داشت: تصمیمات غیرعاقلانه می تواند سقوط یک رژیم را با شتابی عجیب همراه کند.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم سربلند، مقاوم و نجیب استان کرمانشاه به عنوان مرزدارانی پرصلابت یاد کرد و اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه زندگی و جنگ را با هم درآمیختند و در سخت ترین لحظه های جنگ این سرزمین را ترک نکردند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از استان کرمانشاه به عنوان دروازه کربلای معلی و هم به عنوان مبدا جهاد و دروازه ورود به بهشت یاد کرد.

وی اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه شجاعانه در مقابل توطئه های تجزیه طلبان ایستادند و حماسه پاوه را رقم زدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز دراین مراسم بابیان اینکه حماسه قهرمانه دفاع مقدس از کرمانشاه آغاز شد اظهار داشت: استان کرمانشاه در طول دوران جنگ تحمیلی ۱۸۰۰ مرتبه بمباران شد.

سردار ریحانی اظهار داشت: استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و همچنین ۱۹ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و مشهد ۱۶ هزار شهید از ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

source

توسط nastoor.ir