در ماه اوت، مایکروسافت اعلام کرد که در آینده پشتیبانی از زبان‌های بیشتری را به سرویس هوش مصنوعی مولد Microsoft 365 Copilot اضافه خواهد کرد. امروز این شرکت تأیید کرد که ۱۲ زبان جدید اکنون برای کاربران این سرویس در دسترس هستند.

 

مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که این ۱۲ زبان جدید عبارتند از:

  1. بلغاری
  2. کرواتی
  3. استونیایی
  4. یونانی
  5. اندونزیایی
  6. لتونیایی
  7. لیتوانیایی
  8. رومانیایی
  9. صربی (لاتین)
  10. اسلواک
  11. اسلوونیایی
  12. ویتنامی

 

افزودن پشتیبانی از ۱۲ زبان جدید به Microsoft 365 Copilot

 

با اضافه شدن این زبان‌ها، Microsoft 365 Copilot اکنون از ۴۲ زبان به صورت رسمی پشتیبانی می‌کند. در اوایل سپتامبر، این شرکت پشتیبانی از زبان‌های ولزی و کاتالان را نیز به سرویس خود اضافه کرد.

در بروزرسانی امروز، مایکروسافت اعلام کرد که دو زبان اندونزیایی و صربی از اواسط اکتبر به صورت مرحله‌ای برای کاربران Microsoft 365 عرضه شده‌اند، اما تا اوایل نوامبر بطور کامل در دسترس همه مشتریان قرار نخواهند گرفت.

همچنین، مایکروسافت بیان کرد که در مورد استفاده از زبان صربی، کاربران هنگام مشاهده رونوشت جلسات Teams با اسکریپت سیریلیک مواجه خواهند شد، نه اسکریپت لاتین. این شرکت اظهار داشت که در تلاش است این مشکل را رفع کند، اما تاریخ دقیقی برای رفع آن ارائه نداد.

همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که در آینده زبان‌های بیشتری به Microsoft 365 Copilot اضافه شوند، اما امروز این شرکت اطلاعات جدیدی در مورد زبان‌های اضافی ارائه نکرد.

Microsoft 365 Copilot نام جدیدی است که اخیراً برای این سرویس انتخاب شده است (قبل از اواسط سپتامبر با نام Copilot for Microsoft 365 شناخته می‌شد). به عنوان بخشی از این تغییر برند، مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی را نیز اعلام کرد، از جمله قابلیت‌هایی که به کسب و کارها امکان می‌دهد عوامل Copilot را در Copilot Studio ایجاد کنند. امروز صبح، این شرکت تأیید کرد که این ویژگی در ماه نوامبر، پس از رویداد سالانه Ignite، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. همچنین، مایکروسافت ۱۰ عامل خودکار دیگر را برای کاربران Dynamics 365 معرفی کرد تا در انجام کارها و وظایف مختلف به آنها کمک کنند.

source

توسط nastoor.ir