تاریخ معرفی وان‌پلاس ۱۳ رسماً اعلام شد

به گزارش روزپلاس، وان پلاس ۱۳ از جمله گوشی‌های پرچمدار مورد انتظار سال جاری است که اخبار و شایعات فراوانی پیرامون آن منتشر شده است. پیشتر تایید شده بود که این گوشی، اولین گوشی اندرویدی مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود. نکته جالب اینکه کوالکام نیز همین امروز از این تراشه قدرتمند رونمایی خواهد کرد. اما علاوه بر تاریخ رونمایی، اطلاعات دیگری از جمله طراحی و رنگ‌بندی جذاب این گوشی نیز به بیرون درز کرده است.

رنگ‌های منحصربه‌فرد و طراحی چشم‌نواز وان‌پلاس ۱۳

پرچمدار جدید وان پلاس در سه رنگ خاص و منحصربه‌فرد عرضه خواهد شد. رنگ White Dawn با بهره‌گیری از فناوری جدید شیشه ابریشم، ظاهری درخشان و زیبا به گوشی می‌بخشد. رنگ Blue Moment وان پلاس ۱۳ را به اولین گوشی هوشمند تبدیل می‌کند که از بافت BabySkin استفاده می‌کند و حس نرمی مانند پوست کودک را به کاربر منتقل می‌کند. و در نهایت رنگ Obsidian Secret با روکش شیشه‌ای الهام گرفته از چوب آبنوس، ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد را به نمایش می‌گذارد.

وان‌پلاس 13

در بخش طراحی، وان‌پلاس ۱۳ با نمایشگری خمیده در جلو و ماژول دوربین دایره‌ای و برجسته در پنل پشتی خود جلب توجه می‌کند. برخلاف نسل قبلی، ماژول دوربین با فریم دستگاه یکپارچه نشده است. این جزیره دوربین میزبان سه لنز و یک فلاش LED است که به صورت متقارن در کنار هم چیده شده‌اند. یک حلقه فلزی ماژول دوربین را در بر گرفته و آن را از سایر بخش‌های بدنه جدا می‌کند. همچنین لوگوی Hasselblad در کنار قاب دوربین به چشم می‌خورد. پیش از این برخی از مشخصات دوربین این گوشی فاش شده بود.

همانطور که پیشتر ذکر شد، وان پلاس ۱۳ به یک نمایشگر ۶.۸۲ اینچی با رزولوشن ۲K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. از دیگر مشخصات این گوشی قدرتمند می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ به همراه حداکثر ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی اشاره کرد. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز انرژی این پرچمدار را تامین می‌کند. همچنین انتظار می‌رود دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کند.

source

توسط nastoor.ir