Copilot Studio به کاربران شرکتی این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک رابط طراحی کم‌کد و هزاران اتصال از پیش ساخته‌ شده، عوامل هوش مصنوعی بسازند. این عوامل می‌توانند بطور مستقل عمل کنند، رویدادها را شروع کنند و کارهای بیشتری انجام دهند. مایکروسافت امروز در تور هوش مصنوعی در لندن، قابلیت‌های جدیدی را در Copilot Studio اعلام کرد که ماه آینده پس از رویداد Ignite 2024 در دسترس پیش‌ نمایش عمومی قرار خواهد گرفت.

 

قابلیت‌های جدید Copilot Studio و ده عامل خودکار در Dynamics 365

 

یکی از قابلیت‌های جدید، فعالسازی خودکار است که به Copilot Studio اضافه می‌شود. با این قابلیت، عوامل ایجاد شده در Copilot Studio می‌توانند بطور خودکار به رویدادهای ناشی از ابزارها، سیستم‌ها و پایگاه‌ داده‌های مختلف پاسخ دهند و وظایف را آغاز کنند. همچنین می‌توان آنها را بطور ساعتی، روزانه، هفتگی یا ماهانه زمان بندی کرد.

عوامل Copilot می‌توانند به‌ صورت آنی برنامه‌های دینامیک ایجاد کنند تا وظایف را مدیریت و تکمیل نمایند. در صورت لزوم، کاربران Copilot می‌توانند منطق پایه را تجزیه و تحلیل کنند، از جمله جزئیات کلیدی، مراحل و سیستم‌های مرتبط. این امر برای اشکال‌ زدایی یک عامل Copilot مفید خواهد بود.

جدیدترین زبانه «فعالیت» در Copilot Studio به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که به یک لاگ کامل از اجراهای گذشته عوامل دسترسی داشته باشند، از جمله ردیابی پیشرفت، شناسایی موانع، تجزیه و تحلیل روندها و مرور تصمیمات قبلی گرفته‌ شده توسط عوامل.

 

مایکروسافت تأکید کرد که عوامل Copilot Studio از مدل‌های بنیادی مختلف، از جمله سری جدید OpenAI o1، برای وظایف استدلال پیشرفته در مسائل پیچیده استفاده می‌کنند.

 

مایکروسافت همچنین ده عامل خودکار جدید را در Dynamics 365 برای حمایت از تیم‌های فروش، خدمات، مالی و زنجیره تأمین اعلام کرد:

  1. عامل صلاحیت فروش برای Microsoft Dynamics 365 Sales می‌تواند زمان فروشنده را آزاد کند تا بر روی فعالیت‌های با ارزش‌تر تمرکز کند، با تحقیق و اولویت‌ بندی مشتریان ورودی و توسعه ایمیل‌های فروش شخصی برای آغاز گفتگوهای فروش.

  2. عامل سفارش فروش برای Microsoft Dynamics 365 Business Central فرآیند دریافت سفارش را از ورود تا تأیید بطور خودکار انجام می‌دهد و با مشتریان تعامل می‌کند و ترجیحات آنها را ثبت می‌کند.

  3. عامل ارتباطات تأمین‌ کننده برای Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management بطور خودکار مدیریت همکاری با تأمین‌ کنندگان برای تأیید تحویل سفارش را انجام می‌دهد و به پیشگیری از تأخیرهای بالقوه کمک می‌کند.

  4. عامل تطابق مالی برای Microsoft 365 Copilot for Finance به تیم‌ها کمک می‌کند تا مجموعه داده‌ها را آماده و پاکسازی کنند تا زمان صرف‌ شده بر روی سخت‌ ترین قسمت فرآیند بسته شدن دوره مالی که منجر به گزارش مالی می‌شود، کاهش یابد.

  5. عامل تطابق حساب‌ها برای Microsoft Dynamics 365 Finance، طراحی‌شده برای حسابداران و مدیران مالی، تطابق و تسویه معاملات بین ساب‌ لجرها و دفتر کل را بطور خودکار انجام می‌دهد و به سرعت بخشیدن به فرآیند بسته شدن مالی کمک می‌کند. این امر شفافیت در جریان نقدی را افزایش می‌دهد و می‌تواند منجر به تصمیم‌ گیری‌های سریع‌تر برای بهبود عملکرد کسب‌ و کار شود.

  6. عامل زمان و هزینه برای Microsoft Dynamics 365 Project Operations بطور خودکار مدیریت ورود زمان، ردیابی هزینه‌ها و فرآیندهای تأیید را انجام می‌دهد. این امر به ارسال سریع فاکتورها به مشتریان کمک می‌کند و از افت درآمد جلوگیری می‌کند و اطمینان می‌دهد که پروژه‌ها در مسیر درست و در چارچوب بودجه باقی بمانند.

  7. عامل قصد مشتری امکان خدمات خودکار همیشگی را با کشف مداوم نیات جدید از مکالمات گذشته و جاری مشتریان در همه کانال‌ها فراهم می‌کند و مسائل و راه‌ حل‌های مربوطه را که توسط عامل در یک کتابخانه نگهداری می‌شود، نقشه‌ برداری می‌کند.

  8. عامل مدیریت دانش مشتری به حفظ دائمی بروزرسانی مقالات دانش کمک می‌کند و با تجزیه و تحلیل یادداشت‌های مورد، متن‌ها، خلاصه‌ها و دیگر آثار از موارد با کمک انسانی، بینش‌هایی را کشف می‌کند.

  9. عامل مدیریت مورد برای خدمات مشتری وظایف کلیدی را در طول چرخه عمر مورد—ایجاد، حل، پیگیری و بسته شدن—بطور خودکار انجام می‌دهد تا زمان رسیدگی را کاهش دهد و بار کاری نمایندگان خدمات را کم کند.

  10. عامل برنامه‌ ریزی عملیات برای Microsoft Dynamics 365 Field Service به دیسپاچران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های بهینه‌ شده‌ای برای تکنسین‌ها ارائه دهند، حتی زمانی که شرایط در طول روز کاری تغییر می‌کند

 

این ده عامل خودکار در پیش‌ نمایش عمومی اواخر سال 2024 در دسترس خواهند بود و بطور عمومی در سال 2025 قابل استفاده خواهند بود. مایکروسافت همچنین اشاره کرد که در سال آینده عوامل بیشتری را ایجاد خواهد کرد.

source

توسط nastoor.ir