دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در مورد یکی از مدارس دولتی در شهر قدس و شرط ثبت نام دانش‌آموز برای تمیز کردن کلاس‌های درس، نوشت: با توجه به بررسی گزارش‌ها از سوی«آ.پ‌» با مدیر متخلف برکنار شد.





برکناری مدیر متخلف مدرسه در شهر قدس


روز دوشنبه ۲۴ مهر در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از مدارس دولتی در شهر قدس، شرط ثبت‌نام دانش‌آموز در مدرسه را تمیز کردن کلاس‌های درس توسط مادر دانش‌آموز اعلام کرده بود. محمد گلزاری دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در این باره در ایکس نوشت: با توجه به بررسی گزارش‌ها از سوی «آ.پ» با مدیر متخلف برکنار شد. به عنوان یک معلم معتقدم جامعه بزرگ آموزش و پرورش از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند و با تخلفات فردی، گردی بر چهره آنان نخواهد نشست.

متن پیام به این شرح است:

از ابتدای دولت چهاردهم، یکی از راهبردهای شورای اطلاع رسانی دولت، کشف حقیقت و پیگیری مشکلات به جای تکذیبیه‌های متداول بوده است. این شورا با همکاران و تعامل سازنده وزارت «آ.پ» موضوع اخیر یکی از والدین در مدرسه را به صورت دقیق از ذی‌نفعان پیگیری کرد.

با توجه به بررسی گزارش‌ها از سوی «آ.پ» با مدیر متخلف برکنار شد. به عنوان یک معلم معتقدم جامعه بزرگ آموزش و پرورش از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند و با تخلفات فردی، گردی بر چهره آنان نخواهد نشست.

این شورا در حادثه معدن طبس هم نشان داد که در کنار خبرنگاران برای کشف حقیقت می‌ایستد.

مهر