آپدیت iOS 18.1 یک خبر خوش برای شما دارد!

برای اولین بار، اپل به کاربران اجازه می‌دهد تا یک ایمیل اصلی برای حساب کاربری خود تنظیم کنند. این به این معنی است که شما می‌توانید آدرس ایمیلی که دیگران هنگام به اشتراک گذاری یا همکاری روی اسناد و سایر محتوا با شما می‌بینند را تغییر دهید.

پیش از این، هیچ راهی برای تغییر یا حذف آدرس ایمیل iCloud که تنظیم کرده بودید وجود نداشت. شما فقط می‌توانستید یک نام مستعار برای ارسال ایمیل تنظیم کنید، اما نمی‌توانستید آن را به طور کامل تغییر دهید.

 

اپل اجازه تغییر ایمیل اصلی در iOS 18.1 را داد

 

طبق گزارش MacRumors، کاربران می‌توانند از طریق برنامه تنظیمات آیفون، آدرس ایمیل حساب کاربری Apple خود را به طور مستقیم تغییر دهند. قبلا امکان تغییر آدرس ایمیل اصلی وجود داشت، اما تنها در صورتی که آدرس ایمیل مرتبط را از حساب کاربری خود حذف می‌کردید.

برای تنظیم یا تغییر آدرس ایمیل اصلی خود، به برنامه تنظیمات بروید، روی نام خود ضربه بزنید و سپس «ورود و امنیت» را انتخاب کنید. در اینجا، روی آدرس ایمیل مربوطه ضربه بزنید و دکمه‌ای به نام «تغییر آدرس ایمیل» را مشاهده خواهید کرد. با ضربه زدن روی این دکمه می‌توانید آدرس ایمیل iCloud خود را تغییر دهید.

به این نکته توجه داشته باشید که اپل اعلام کرده است پس از تغییر آدرس ایمیل، دیگر ایمیل‌های بعدی را روی آدرس‌های ایمیل قدیمی @iCloud.com یا @me.com دریافت نخواهید کرد. با این حال، می‌توانید همچنان از آنها به عنوان نام مستعار iCloud خود برای ارسال یا دریافت ایمیل استفاده کنید. همچنین، ایمیل‌های قدیمی روی فیس‌ تایم یا آی‌ مسیج کار نخواهند کرد.

این قابلیت، به خصوص برای کسانی که ممکن است دهه‌ها پیش یک حساب کاربری Apple ایجاد کرده باشند یا از آدرس ایمیلی که در آن زمان انتخاب کرده‌اند راضی نباشند، کاربردی و مفید است.

source

توسط nastoor.ir