ویژگی‌ های آفلاین جدید در Outlook

در سپتامبر سال گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که در حال اضافه کردن برخی ویژگی‌ های آفلاین به Outlook است. در آن زمان، شرکت از پشتیبانی آفلاین برای کارهای ایمیل و نوشتن ایمیل جدید خبر داد.

مایکروسافت در آن زمان اشاره کرد که در آینده ویژگی‌ های آفلاین بیشتری اضافه خواهد شد. شرکت اعلام کرد: “اولین مجموعه قابلیت‌ های آفلاین در Outlook جدید برای ویندوز. ایمیل‌ ها، رویداد های تقویم و مخاطبین روی دستگاه شما ذخیره می‌شوند، بنابراین حتی زمانی که به اینترنت متصل نیستید می‌توانید آنها را مشاهده کنید.”

 

Outlook به جمع برنامه‌ های آفلاین پیوست

 

اما به دلایلی، امکان ذخیره‌ سازی محلی ایمیل‌ ها، رویداد های تقویم و مخاطبین تا زمانی که شرکت در ماه ژوئن امسال دوباره آن را تکرار کرد، به تأخیر افتاد. این ویژگی با شناسه ویژگی 178030 در Microsoft 365 (M365) ذکر شده بود. با این حال، مایکروسافت هرگز دلیل واقعی تأخیر در تاریخ انتشار را فاش نکرد.

 

ویژگی‌ های جدید آفلاین

با این حال، امروز، شرکت ویژگی‌ های آفلاین بیشتری را اضافه می‌کند که همان هدف اصلی مایکروسافت بود. آخرین ورودی در نقشه راه Microsoft 365 مربوط به بوت شدن آفلاین برنامه Outlook است که یک افزودنی خوشایند است، به خصوص برای کسانی که هنوز Outlook Classic را ترجیح می‌دهند.

 

این ورودی می‌گوید:

Outlook: بوت شدن آفلاین برنامه این ویژگی امکان باز کردن یا راه‌ اندازی مجدد Outlook جدید برای ویندوز را زمانی که به اینترنت متصل نیستید، معرفی می‌کند. قبلاً برای باز کردن یا راه‌ اندازی مجدد Outlook جدید به اتصال به اینترنت نیاز داشتید. دسترسی آفلاین فقط زمانی پشتیبانی می‌شود که برنامه در حال اجرا باشد و سپس به حالت آفلاین برود. باز کردن و راه‌ اندازی مجدد برنامه در حالت آفلاین با این انتشار معرفی خواهد شد.

این ورودی با شناسه 414516 ذکر شده است و مایکروسافت اعلام می‌کند که این ویژگی در ماه اکتبر 2024 شروع به انتشار خواهد کرد. با این حال، توجه داشته باشید که با توجه به اینکه در ابتدا در 3 سپتامبر 2024 اضافه شده بود، کمی به تأخیر افتاده است.

source

توسط nastoor.ir