مایکروسافت کمپین تبلیغاتی خود را برای بازی «ایندیانا جونز و دایره بزرگ» آغاز کرده است. این بازی اکشن اول شخص که بر اساس مجموعه فیلم‌ های اکشن ساخته شده است، قرار است در تاریخ ۹ دسامبر برای کنسول‌ های ایکس‌ باکس سری ایکس/اس و رایانه شخصی عرضه شود، اما مایکروسافت به تازگی مسابقه‌ای را اعلام کرده است که در آن می‌توانید یک کنسول و کنترل ایکس‌ باکس سری ایکس با الهام از ایندیانا جونز برنده شوید.

 

یک کنسول ایکس‌ باکس خاص برای خوش‌ شانس‌ ها

 

وب سایت Xbox Wire فاش می‌کند که از ۱۲ نوامبر تا ۶ ژانویه، یک پازل ویژه در مراکز تجربه مایکروسافت در لندن، سیدنی و نیویورک در دسترس خواهد بود. اگر به آنجا بروید و پازل را حل کنید، وارد قرعه کشی برای برنده شدن کنسول و کنترل ایکس‌ باکس سری ایکس سفارشی خواهید شد. اگر نمی‌توانید به این مکان‌ ها بروید، در آینده از طریق حساب‌ های رسانه‌ های اجتماعی Bethesda Softworks روش‌ های دیگری برای شرکت در مسابقه وجود خواهد داشت. برنده مسابقه یک جعبه پازل ویژه دریافت خواهد کرد که در داخل آن یک کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس طلایی رنگ قرار دارد که همچنین دارای یک لوگو با کلاه فدورا و شلاق ایندیانا جونز است. شما همچنین یک کنترل بی‌ سیم ایکس‌ باکس ویژه دریافت خواهید کرد که دارای یک طرح در جلو به شکل چرم فرسوده و یک رنگ طلایی در پشت خواهد بود. دکمه‌ های ایکس‌ باکس نیز شبیه جواهرات خواهند بود و دارای دسته‌ های انگشت و D-pad طلایی رنگ خواهند بود.

«ایندیانا جونز و دایره بزرگ» توسط MachineGames توسعه یافته و از طریق مایکروسافت و Bethesda Softworks منتشر می‌شود. داستان بازی در بین فیلم‌ های «جست‌ وجوی کشتی گمشده» و «ایندیانا جونز و آخرین جنگ مقدس» اتفاق می‌افتد، زمانی که باستان‌ شناس در سراسر جهان سفر می‌کند تا نیروهای شیطانی را که می‌خواهند قدرت مخفی را که قرار است بر اساس رشته مکان‌ های شناخته شده به عنوان دایره بزرگ باشد، شکست دهد. این بازی همچنین در بهار سال ۲۰۲۵ برای کنسول پلی‌استیشن ۵ سونی منتشر خواهد شد.

source

توسط nastoor.ir