شرکت VMware، یک بروزرسانی کوچک برای نرم‌ افزار مجازی‌ سازی خود برای سیستم‌ های عامل Windows و Linux منتشر کرد. Workstation Pro 17.6.1 با چندین اصلاح مهم، اکنون برای دانلود در دسترس است.

با آخرین نسخه، VMware Workstation به طور صحیح تصاویر Windows 11 نسخه 24H2 را تشخیص می‌دهد. نسخه قبلی، 17.6.0، به اشتباه فایل‌ های ISO 24H2 را به عنوان Windows Server 2025 تشخیص می‌داد و به طور خودکار به فرآیند نصب آسان (Easy Install) تغییر می‌کرد. توسعه‌ دهندگان همچنین مشکلات بروزرسانی در میزبان‌ های غیرانگلیسی را برطرف کردند و دو اشکال دیگر را حل کردند.

 

تشخیص Windows 11 24H2 توسط VMware Workstation

 

اینها تغییراتی هستند که در این بروزرسانی اعمال شده‌اند:

هنگام ایجاد یک ماشین مجازی جدید از یک فایل تصویر ISO، VMware Workstation، Windows 11 24H2 را تشخیص نمی‌دهد. اگر یک ماشین مجازی را از یک فایل تصویر ISO Windows 11 24H2 ایجاد کنید، VMware Workstation آن را به عنوان یک فایل ISO Windows Server 2025 تشخیص می‌دهد.

روشن کردن یک ماشین مجازی با VMware Workstation 17.6، با خطای غیرقابل بازیابی (svga) svga Exception 0xc0000005 همراه است. روشن کردن یک ماشین مجازی با ویژگی گرافیک 3D غیرفعال و فعال کردن گزینه “Allow hardware acceleration for all virtual machine consoles” از تنظیمات VMware Workstation، نیز با خطای غیرقابل بازیابی (svga) svga Exception 0xc0000005 همراه است.

 

نمی‌توان VMware Workstation 17.6 را روی یک سیستم میزبان غیرانگلیسی نصب یا ارتقا داد. اگر سعی کنید VMware Workstation را روی یک سیستم میزبان با زبان دیگری غیر از انگلیسی نصب یا ارتقا دهید، یک خطای پاپ‌ آپ MSI ظاهر می‌شود.

CentOS 9 Stream با نسخه‌ های هسته بالاتر از 5.14.0-432، روی Workstation Pro 17.6 به عنوان میزبان پشتیبانی نمی‌شود.

 

مشکلات شناخته شده در VMware Workstation Pro 17.6.1 عبارتند از:

ویژگی چند مانیتور ممکن است در برخی توپولوژی‌ ها به درستی کار نکند.

در برخی شرایط، بر اساس سخت‌ افزار و توپولوژی‌ های مختلف، ویژگی چند مانیتور به طور پیش‌ بینی شده کار نمی‌کند. ممکن است مشکلاتی مانند بازگشت به یک صفحه نمایش یا عدم چرخش بین مانیتورها را مشاهده کنید.

راه حل: هیچ راه حلی وجود ندارد.

 

شما می‌توانید VMware Workstation Pro را با کلیک بر روی “Help > Software Updates” بروزرسانی کنید.

 

دانلود نرم افزار VMware Workstation Pro

source

توسط nastoor.ir