با توجه به پیشرفت تکنولوژی اکثر تعمیرگاه های کامپیوتر و لپ تاپ برای بالا بردن سطح کیفی کسب و کار خود تصمیم به هوشمند سازی تعمیرگاه خویش گرفته اند. اما اکثرا زمان انتخاب یک نرم افزار خوب دچار مشکل می شوند و نمی دانند کدام نرم افزار حسابداری برای کار آن ها مناسب است.

مهمترین نکته زمان جستجو یک نرم افزار مناسب این است که، نرم افزار انتخابی شما باید تخصصی برای تعمیرات طراحی شده باشد.

درست است که اکثر نرم افزار های حسابداری عمومی ادعا دارند که قابلیت های مورد نیاز تعمیرگاه ها را دارند، اما مسلما نرم افزاری که تخصصی در حیطه تعمیرات کار میکند تمرکز خیلی بیشتری بر روی این صنف داشته و قطعا امکانات کامل تری را برای شما فراهم کرده است.

با بررسی نرم افزار های تعمیرگاهی مختلف به این نتیجه رسیدیم که نرم افزار حسابداری تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ اسکناس بهترین نرم افزار مدیریت تعمیرگاه بوده و قابل مقاسیه با سایر رقبا خود نیست.

در ادامه برخی از مزایای نرم افزار اسکناس رو توضیح خواهیم داد.

پذیرش و ثبت اطلاعات

در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه کامپیوتر اسکناس، شما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به کامپیوتر و یا لپ تاپ مشتری مثل شماره سریال، مدل و … و همچنین اطلاعات شخصی مشتری مثل شماره تلفن، نام، آدرس و … را در لحظه پذیرش ثبت و ذخیره کنید. و نیازی نیست از قبل برای مشتری افتتاح حساب انجام داده باشید. بلکه در لحظه پذیرش افتتاح حساب نیز انجام میشود. همچنین از لحظه ورود تا خروج یک دستگاه تعمیری تمامی مراحل و فرایند انجام شده قابل ثبت و پیگیری هستند.

 

ثبت ایرادات و عکس برداری

در پنجره پذیرش نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس علاوه بر ثبت اطلاعات اولیه دستگاه تعمیری می توانید اطلاعات ظاهری و ایرادات آن را نیز ثبت کنید تا در زمان تحویل آن به مشتری دچار مشکل نشوید. همچنین می توانید از لحظه پذیرش تا تحویل سیستم به مشتری از آن عکس بگیرید و در نرم افزار ذخیره کنید.

بارگذاری از اکسل

در تعمیرگاه هایی که مدت زمان زیادی است از یک نرم افزار حسابداری عمومی استفاده می کنند، حتی اگر با یک نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی نیز آشنا شوند، با توجه به بالا بودن تعداد طرف حساب ها و اجناس و موجودی انبار، به دلیل زمان زیادی که تعریف آنها در یک نرم افزار جدید صرف می کند از عوض کردن نرم افزار صرف نظر می کنند. اما با قابلیت بارگذاری از اکسل در نرم افزار حسابداری تعمیرگاه اسکناس این مشکل به طور کامل برای شما حل شده است. فقط کافیست در نرم افزار حسابداری سابق خود از لیست اجناس و حساب های اشخاص خروجی اکسل بگیرید. سپس از طریق بارگذاری از اکسل با زدن چند دکمه می توانید تمامی آن اطلاعات را وارد نرم افزار اسکناس کنید.

استقلال و بی نیازی از شرکت نرم افزار

برای خرید یک نرم افزار مناسب یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید استقلال و عدم وابسگی شما به شرکت فروشنده است. به همین دلیل، بهتر است برای انتخاب نرم افزار به سراغ نرم افزار های یکبار خرید بروید. زیرا در اینگونه نرم افزار ها برخلاف نرم افزار های اشتراکی، شما با یکبار پرداخت هزینه مالک کامل نرم افزار هستید و حتی اگر اتفاقی برای شرکت فروشنده بیافتد، شما نرم افزار و اطلاعات خود را از دست نمی دهید.

البته یکی از مزیت های نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس نسبت به سایر نرم افزار های یکبار خرید، اختیاری بودن تمدید پشتیبانی آن است. یعنی علاوه بر اینکه شما با یکبار پرداخت هزینه به صورت مادام العمر مالک نرم افزار خود خواهید بود، اجباری برای پرداخت هزینه پشتیبانی سالانه آن نیز ندارید.

بکاپ گیری امن

از دیگر قابلیت ممتاز نرم افزار اسکناس، میتوان به سیستم بکاپ گیری امن آن اشاره کرد. یک نرم افزار حسابداری تعمیرات باید علاوه بر ذخیره اطلاعات شما در لحظه ثبت، بتواند از آن اطلاعات بکاپ مجزایی نیز بگیرد تا اگر در صورت تعویض ویندوز و یا تعویض سیستم خود مجبور به نصب مجدد نرم افزار شدید، بتوانید با بازگردانی بکاپ اطلاعات قبلی خود را در نرم افزار داشته باشید.

و از آنجایی که اکثر مدیران شرکت ها و تعمیرگاه های مختلف تمایل ندارند که شخص دیگری به اطلاعات آن ها دسترسی داشته باشد، پس باید بکاپ گیری نرم افزار در محیطی امن و در دسترس خودتان باشد.

در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس بکاپ گیری در سیستم خودتان انجام می شود و شرکت نرم افزاری دسترسی به اطلاعات شما ندارد. همچنین شما میتوانید با اتصال یک فلش و یا یک هارد اکسترنال جوری تنظیمات نرم افزار را قرار دهید که علاوه بر درایو سیستم در آن جا نیز بکاپ را ذخیر کند.

البته یکی دیگر از قابلیت های شگفت انگیز نرم افزار اسکناس که امنیت بکاپ گیری شما را به طور چشمگیری بالا میبرد، قابلیت ارسال بکاپ به ایمیل آن است، که علاوه بر درایو سیستم خود می توانید بکاپ هایتان را به ایمیلتان ارسال نمایید. با این کار بکاپ های شما در محیط امن ایمیلتان ذخیره می شوند و اگر هر اتفاقی برای سیستم شما بیافتد بکاپ های شما از بین نمی رود.

 

دمو و آموزش اولیه رایگان

البته شما میتوانید قبل از خرید نرم افزار، نسخه آزمایشی نرم افزار را به صورت رایگان دریافت کنید. همچنین برای آشنایی بهتر و سریع تر شما با محیط نرم افزار در کنار دریافت نسخه آزمایشی یک جلسه رایگان آموزشی نیز توسط کارشناسان آموزش برای شما برگذار می شود و محیط نرم افزار را به طور کامل به شما آموزش می دهند. تا شما بتوانید با دید بازتر و آشنایی کامل تری تصمیم بگیرید.

سایر امکانات نرم افزار

قابلیت طراحی قالب های چاپی در محیط ورد

گزارشات متنوع و شخصی سازی گزارشات

ارسال پیامک برای مشتری

افزونه تلفن گویا

الگو برداری از سابقه مشتری

و….

سخن آخر

در این مقاله فقط بخش کوچکی از امکانات نرم افزار اسکناس را با هم بررسی کردیم.

در صورت تمایل، برای آشنایی بیشتر با امکانات نرم افزار و دریافت نسخه آزمایشی روی لینک زیر کلیک کنید.

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه کامپیوتر و لپ تاپ اسکناس

source

توسط nastoor.ir