مایکروسافت امروز جزئیات مربوط به ارتقای ویندوز 11، سازگاری برنامه‌ ها و موارد دیگر را برای رایانه‌ های اداری منتشر کرد. این شرکت همچنین اطلاعات دقیقی در مورد تمام ویژگی‌ های جدید ویندوز 11 2024 LTSC را به اشتراک گذاشت.

در مورد ویندوز 11 Enterprise، ویدیویی نیز در کانال یوتیوب Microsoft Mechanics منتشر شد که در آن بهبود های ویندوز 11 24H2 را تشریح می‌کرد. در میان چندین جنبه از سیستم عامل مورد بحث در آن، مایکروسافت همچنین بهبود های عملکردی در 11 در مقایسه با ویندوز 10 را مورد بحث قرار داد. این بر اساس مطالعه‌ای توسط Principled Technologies بود که در آن این شرکت دریافت که ویندوز 11 به طور کلی سریع‌ تر است.

این شرکت خاطرنشان کرد:

ما شاهد بهبود های مداوم در طول عمر باتری، پاسخگویی سیستم و عملکرد بودیم که از ارتقای به نسخه‌ های فعلی لپ‌ تاپ‌ های مورد علاقه خود با ویندوز 11 Pro و پردازنده‌ های Intel Core i5 یا i7 پشتیبانی می‌کند. کاربران لپ‌ تاپ اصلی می‌توانند از عمر باتری طولانی‌ تر هنگام کار در هر کجا که می‌خواهند، انجام کارهای رایج و غیر رایج در زمان کمتر، اجرای برنامه‌ های محاسباتی بدون نگرانی در مورد دمای سطح و فعال کردن ویژگی VBS بدون استرس در مورد ضربه شدید عملکرد بهره‌مند شوند. در حالی که تفاوت‌ های کوچک عملکرد بین دو سیستم عامل غیر معمول نیست، Principled Technologies اغلب شکاف عظیمی بین دو سیستم عامل را به نفع ویندوز 11 یافت.

اگرچه در ابتدا تعجب کردم، متوجه شدم که آزمایش بخشی از یک مطالعه سفارش داده شده توسط مایکروسافت بود، اما حتی در آن زمان، تفاوت عظیم بین دو سیستم عامل ارائه شده توسط Principled Technologies بسیار دشوار است باور کردنی باشد. در مطالعه خود، حداقل برتری عملکردی ویندوز 11 به نفع آن 18.8 درصد بود و بزرگترین آن 246.2 درصد بود که با توجه به اینکه Neowin نیز سال گذشته تفاوت‌های عملکردی بین ویندوز 11 و 10 را در هر دو آزمایش کرد، باور نکردنی است. ارتقای سر جای خود و رایانه‌ های نصب شده تمیز، و تفاوت به سختی در دو رقم بود. به عنوان مثال، اسکرین شات بالا یکی از این ادعاهای عملکرد را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد لپ‌ تاپ‌ های ویندوز 11 در تست مصنوعی PCMark 10 تا 68.9 درصد سریع‌ تر بودند. آنچه از این آزمایشات متوجه خواهید شد این است که دستگاه‌ های اندازه‌ گیری حتی برابر نیستند، این نشان می‌دهد که این مقایسه‌ ها تا حدودی بی‌ معنی هستند. ویندوز 11 24H2 ممکن است سریع‌ تر باشد که برخی کاربران نیز در سیستم‌ های خود متوجه آن شده‌اند، اما این احتمالاً مناسب‌ ترین راه برای به رخ کشیدن آن نیست.

source

توسط nastoor.ir