احمد وحیدی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: رزمندگان اسلام یک بار دیگر نشان دادند که قدرت اراده و تصمیم و قدرت عمل آن‌ها برای برخورد با رژیم صهیونیستی بسیار قوی است.

این قدرت رزمندگان اسلام نشان می‌دهد که همه جبهه مقاومت و ایران آماده دفاع از حریم امنیتی خود و آنچه که به آن‌ها به عنوان ظلم بزرگ و آشکاری که بر مردم منطقه چه در غزه و لبنان روا می‌دارند هستند.

رژیم صهیونیستی و حامیان آن باید بدانند که نباید دست از پا خطا کنند و خود را در گردابی بیندازند که رژیم صهیونیستی الان در آن افتاده است. باید مراقبت کنند که جمهوری اسلامی خیلی مقتدرانه از هرگونه اقدام سوئی که آن‌ها بخواهند داشته باشند دفاع خواهد کرد.

این عملیات نشان داد که همه ادعا‌های آن‌ها که سالیان دراز پول‌های زیاد خرج کردند و انواع ضد هوایی‌ها را درست کردند چطور موشک‌های رزمندگان بر قلب سرزمین‌های اشغالی نشست که این نشان از قدرت جمهوری اسلامی و هم حرف‌های باطل و بزرگنمایی آن‌ها دارد.

اینکه بتوانند در جایی با تخریب چندین برج و ساختمان فردی را شهید کنند هنر نیست و هنر آن است که در میدان جنگ و در یک رویارویی بتوانند مقابله کنند که امروز رزمندگان ما به خوبی این را نشان دادند.

این اقدام پاسخی به مطالبات مردم بود و نشان می‌دهد که ما نباید اسیر عملیات روانی دشمن شویم و به تصمیم فرماندهی میدان ایمان داشته باشیم و بدانیم که آن‌ها در بهترین شرایط و بهترین زمان و به بهترین وجه عمل خواهند کرد. این عملیات، وعده صادق ۲ دیگری بود که توسط رزمندگان اسلام محقق شد.

source

توسط nastoor.ir